כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
התפללו לרפואתו

בני ברק: בן 20 התחשמל ונפל מגובה 8 מטרים; מצבו קשה

בן 20 שביצע עבודה בבניין שנמצא בשיפוצים נפל מגובה 8 מטרים לאחר שככל הנראה התחשמל. הוא פונה במצב קשה לבית החולים שיבא

בני ברק: בן 20 התחשמל ונפל מגובה 8 מטרים; מצבו קשה
זירת האירוע ברח' נחמיה צילום: דוברות הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו לאתר בנייה ברחוב נחמיה בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת עבודה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לצעיר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

חובשים ביחידת האופנועים של הצלה, חיים אורטנר ואלחנן מאמו מדווחים: "כשהגענו לאתר בנייה, הכווינו אותנו לעבר צעיר כבן 20 הסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שהתחשמל במהלך עבודתו, וכתוצאה מכך נפל מגובה של מספר מטרים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על פועל שנפל מגובה של כ-8 מטרים לאחר שככה"נ התחשמל באתר בנייה בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא-תל השומר, גבר בן 25, במצב קשה עם חבלות בגפיים, וכוויות בכל גופו.

חובש במד"א, מתתיהו צבי זולדן סיפר: "הגענו למקום ראינו את הפועל שוכב על הרצפה, לאחר שככה"נ התחשמל במהלך עבודתו, ועקב כך נפל מגובה על הרצפה. הוא היה בהכרה מלאה עם חבלות קשות בגפיים, בנוסף נראו סימני כוויות בכל גופו. הענקנו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה ויציב."

התפללו לרפואת האברך יצחק בן רחל לרפו"ש.

 

רחוב נחמיה בני ברק נפילה מגובה התחשמלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד