כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
בצל המלחמה

לא תאמינו: התחפושת השלישית הפופולרית בערים החרדיות

חברת התעופה והמשלוחים DHL פרסמה כי השנה ישנו צמצום של 7% בהיקף הזמנת התחפושות לעומת שנת 2023. החברה פרסמה גם איזה תחפושת הכי פופולרית במגזר החרדי. ההפתעה במקום השלישי

לא תאמינו: התחפושת השלישית הפופולרית בערים החרדיות
מחופשים בכותל צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

מפילוח נתונים של חברת התעופה והמשלוחים DHL ישראל לבקשת 'מקור ראשון', מתברר כי לקראת פורים הקרוב חל זינוק בביקוש לתחפושת חייל בכלל המגזרים, בדגש על החברה החרדית. החברה משנעת משלוחים רבים ולקראת חג הפורים, צפויים להגיע ליעדם בעזרתה עשרות אלפי מארזי תחפושות שהזמינו הישראלים מחו"ל, בניסיון להתגבר על המחירים הגבוהים בארץ.

הנתון המעניין ביותר, הוא הזמנת תחפושת חייל אשר נמצאת השנה במקום השלישי בביקוש, הן בציבור הכללי והן בערים החרדיות. בשנה שעברה תחפושת חייל הייתה במקום ה-13 בביקוש, על פי נתוני החברה, במגזר הכללי, ובמגזר החרדי – תחפושת זו אפילו לא הגיעה למדד שעושים ב-DHL, אחרי שלא הגיעה ל-30 התחפושות שאותן מודדים.

השנה, כאשר מנתחים את הרכישות בערים בני ברק, ירושלים ואלעד, עולה כי התחפושת הנמכרת ביותר היא זו של מלכת אסתר, במקום השני אחשוורוש, ובמקום השלישי, תחפושת חייל צה"ל.

על פי הדיווח של שילה פריד, בחברה זיהו צמצום של 7% בהיקף הזמנת התחפושות לעומת שנת 2023, כלומר באופן יחסי כנראה שמצב הרוח הלאומי מוריד את היקף התחפושות שנרכשות. הזמנה ממוצעת בשנים קודמות כללה 2.5 תחפושות למשלוח, אך השנה ירד ל-1.6 תחפושות, גם סכום הרכישה ירד ב-20%.

 

תחפושות בפורים חייל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד