כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חכמת הפרקטיקה

שטח נדל"ן: משתתפי קורס יזמות והשקעות בנדל"ן יצאו לסיור מעשי

משתתפי קורס יזמות והשקעות בנדל"ן שמתקיים במתחם ביזמקס בירושלים יצאו השבוע לסיור שטח בעיר לוד בהובלת אנשי הנדל"ן צחי קווטינסקי ועידן דהן

שטח נדל"ן: משתתפי קורס יזמות והשקעות בנדל"ן יצאו לסיור מעשי
סיור שטח בפרויקטים צילום: שאטרסטוק

כמו בכל הכשרה מקצועית, גם בתחום הנדל"ן לא מספיק להכיר את הצד התיאורטי, וצריך גם להתנסות בפרקטיקה בשטח. לחפש דירה או לפרסם נכס למכירה זאת לא בעיה, נדל"ניסט טוב צריך להבין את המונחים המקצועיים, ולהכיר את השטח ואת ההזדמנויות העסקיות.

לחצו כאן למידע על הקורס>>>

את הצד הפרקטי, חוו השבוע משתתפי קורס יזמות והשקעות בנדל"ן שמתקיים במתחם ביזמקס בירושלים. לאחר 15 מפגשים עמוסים בתוכן מקצועי בשלל נושאים החל מהבנת השוק, איתור נכסים, טאבו, מימון, משכנתאות וכו', בהובלת אנשי הנדל"ן צחי קווטינסקי ועידן דהן, יצאו השבוע משתתפי הקורס לסיור שטח בעיר לוד.

היציאה לשטח נערכה מתוך הבנה, שזאת הדרך הטובה ביותר לגשר על הפער בין לימודי התיאוריה לפרקטיקה. בסיור בשכונות העיר לוד, הגיעו משתתפי הקורס יחד עם המרצים למספר אתרים רלבנטים להבנת שוק הנדל"ן המקומי. משתתפי הקורס חוו באופן מעשי כיצד נעשית הערכת הנכסים על סמך מיקום, מצב הנכס, פוטנציאל הצמיחה של הנכס ושל השכונה, חקר שוק, לצד עוד גורמים משפיעים נוספים.

לדברי צחי קווטינסקי בעלי "נדל"ן בקלות" מומחה להזדמנויות השקעה שמוביל את הקורס יחד עם איש הנדל"ן עידן דהן: "הקורס מעניק לתלמידים ארגז כלים שיוביל אותם להצלחה בתחום הנדל"ן. הסיור המעשי בשטח נותן להם את היכולת והביטחון לקבל החלטות נכונות בקריירה הנדל"נית החדשה שלהם.
המקצועיות והיסודיות של קורס היזמות והשקעות בנדל"ן של ביזמקס, הפכו אותו לקורס מבוקש ונחשק ביותר. כבר בימים הקרובים יפתח מחזור נוסף של הקורס שמתקיים במתחם ביזמקס בירושלים, אך ניתן להצטרף אליו גם בזום.

המשתתפים ילמדו לעומק את תחום הנדל"ן על שלל ההיבטים שבו, עם דגש על הפן המעשי והיכולת לאתר עסקאות טובות למשקיעים גם ללא השקעה עצמית בשלב הראשון.

בואו להשתלב בקורס>>>

ביזמקס סיור שטח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד