כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"עת למעשים"

גנץ יחרים את הדיון של ראש הממשלה על הגיוס

השר בני גנץ הודיע כי לא יגיע הערב להשתתף בדיון שמכנס ראש הממשלה נתניהו על הגיוס. "זו עת למעשים ולא לדיוני סרק שמתכנסים מהרגע להרגע, ללא מצע ברור", נמסר מטעמו

גנץ יחרים את הדיון של ראש הממשלה על הגיוס
גנץ ונתניהו במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ הודיע בצהריים (חמישי) לראש הממשלה נתניהו כי לא הוא ישתתף בדיון על הגיוס שצפוי להתקיים הערב בקריה. בדיון ישתתפו, נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שר הביטחון יואב גלנט, והשר לוין.

מהמחנה הממלכתי נמסר: "השר גנץ, הודיע הבוקר לראש הממשלה, כי זו עת למעשים ולא לדיוני סרק שמתכנסים מהרגע להרגע, ללא מצע ברור, ללא תוכן, ומבלי שגורמי המקצוע עיבדו וגיבשו פתרונות והצעות קונקרטיות.

לפיכך, הוצע ללשכת ראש הממשלה כבר אתמול, לקיים דיון מקצועי בכדי לראות אם יש בסיס לקידום קבלת החלטות על ידי ראש הממשלה והשרים. הצעה זו לא התקבלה עד כה.

הציבור הישראלי כולו מסתכל על ההנהגה, מצפה ממנה שתביא להרחבת שורות המשרתים, שתאפשר לצה"ל לעמוד במשימתו".

עוד נמסר: "המחנה הממלכתי תמיד תהיה בעד הגעה להסכמות רחבות – אבל רק אם הן יביאו לפתרון אמיתי. הן בטווח הזמן המיידי, באופן שיקל על העומס של המשרתים, והן בטווח הרחוק, באופן שיחזק את צה"ל, ארגוני הביטחון, החירום והחברה.

המחנה הממלכתי תהיה שותפה לכל דיון או מהלך שיקדם מתווה כזה באופן אמיתי - היא לא תהיה שותפה לתרגילים וקומבינות על חשבון צורכי הביטחון של המדינה".

חוק הגיוס בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד