כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הגישו כתב אמנה

הנשיא לשגרירים: "מלחמה משותפת נגד הטרור"

נשיא המדינה קיבל היום את כתבי ההאמנה של השגרירים החדשים של גינאה המשוונית, פרגוואי, גיאורגיה, בורונדי ואסווטיני. "הבענו מחויבות למאבק לשחרור החטופים, למלחמה משותפת נגד הטרור ולשיתופי פעולה לטובת העמים השונים"

הנשיא לשגרירים: "מלחמה משותפת נגד הטרור"
שגריר גינאה המשוונית מגיש לנשיא את כתב האמנה צילום: מעיין טואף/לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג, קיבל היום, את כתבי ההאמנה של שגרירי גינאה המשוונית, פרגוואי, גיאורגיה, בורונדי ואסווטיני החדשים בישראל, בסדרת טקסים רשמיים בבית הנשיא.

מדברי נשיא המדינה: ״אני מעריך ומכבד את הבעת הסולידריות והעמידה האיתנה של מדינות שונות בעולם לצד ישראל, במיוחד בזמנים קשים אלה. ‏קיבלתי בברכה הבוקר את כתבי ההאמנה של השגרירים החדשים של גיאורגיה, פרגוואי, גינאה המשוונית, בורונדי וממלכת אסוואטיני. הבענו מחוייבות למאבק לשחרור החטופים, למלחמה משותפת נגד הטרור ולשיתופי פעולה לטובת העמים השונים".

ראשון להגיש את כתב ההאמנה שלו לנשיא הבוקר, היה שגריר גינאה המשוונית, אוסטאקיו נסאנג אסונו. במהלך שיחתם אמר נשיא המדינה: ״אני רוצה להודות לנשיאך ולממשלתו על תמיכתם בנו למול האיחוד האפריקאי. זו תמיכה חשובה מאוד עבור ישראל. אנחנו נשמח לחזק את היחסים בין המדינות ולהגביר באופן משמעותי את המסחר, והעסקים״.

בהמשך קיבל נשיא המדינה את כתב ההאמנה של שגריר גיאורגיה, זאזא קנדלאקי. בשיחתם, אמר הנשיא: "ישנם יחסים טובים בין מדינותינו, במסחר, בתעשייה ובתיירות, ואני שמח על כך. אני מאמין כי יש הזדמנות להכפיל ולהעצים את היחסים האלו״.

לבסוף העניק שגריר אסווטיני, מחלאבא אלמון מנבאאת, את כתב ההאמנה שלו לידי נשיא המדינה. הנשיא הדגיש בדבריו: "אסוואטיני היא ידידה גדולה של ישראל. תודה שעמדתם לצידנו בזמנים הקשים ביותר בהם אנו נלחמים בטרור, וגם פועלים לשמר את ידידותנו ארוכת השנים עם אפריקה. אנחנו מאמינים באפריקה ורואים בה יבשת שקרובה מאוד לליבנו".

מעיין טואף/לע״משגריר פראגוואי עם הנשיאצילום: מעיין טואף/לע״מ

מעיין טואף/לע״משגריר גיאורגיה מגיש לנשיא את כתב ההגנהצילום: מעיין טואף/לע״מ

מעיין טואף/לע״משגריר בורונדי עם הנשיאצילום: מעיין טואף/לע״מ


עיין טואף/לע״משגריר אסווטיני עם הנשיאצילום: עיין טואף/לע״מ

נשיא המדינה כתב אמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד