ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
המשפחות זיהו במכון

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונה הקטלנית בבנימין

ההרוגים בתאונה הקטלנית הבוקר בבנימין הם מתתיהו בזאנסון ז"ל, מאיר פישר ז"ל ונחמן ואזנה ז"ל - צעירים בני 17 שעשו את דרכם חזרה מתפילה בקברי צדיקים. גופותיהם הועברו למכון שם זוהו על ידי המשפחות. על מועד ההלוויות נמשיך ונעדכן

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונה הקטלנית בבנימין
מימין לשמאל: נחמן ואזנה, מאיר פישר ומתתיהו בזאנסון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה לפנות בוקר: הותרו לפרסום שמותם של שלושת ההרוגים בתאונה הקטלנית הלילה בכביש 60, סמוך ליישוב גבעת אסף. שלושת הצעירים עשו את דרכם חזרה מתפילה בקבר יוסף הצדיק שבשכם ובקברי אלעזר ואיתמר הנמצאים בכפר עוורתא שבשומרון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים': מסיבה שטרם ברורה, נהג הרכב איבד שליטה, התנגש במעקה הבטיחות והתהפך לוואדי. כוחות גדולים של הצלה וכיבוי אש הוזעקו לזירת את התאונה וחילצו את הנפגעים.

ההרוגים הצעירים באזור גיל 17:

הבחור מתתיהו בזאנסון ז"ל בנו של הרב נפתלי בזאנסון, ונכד של יבלחט"א הגאון החסיד רבי ישראל יצחק בזאנסון רב קהילת 'שיר חדש' בתל אביב ומחשובי חסידי ברסלב שלמד בישיבה של סבו. הלוויתו תצא הערב בשעה 20:00 מביתו של הסבא הרב יצחק בזאנסון ברחוב חכמי לובלין 12 בשכונת שפירא בת"א ויייטמן בבית העלמין בעיר צפת.

הבחור מאיר פישר ז"ל מבית שמש תלמיד בישיבת 'שיר חדש' הרב בזאנסון מתל אביב, בנו של הרב יוסף פישר תושב בית שמש. הוריו שוהים בארה"ב וקיבלו את הבשורה הקשה על פטירת בנם והם בדרכם לארץ. הלוויתו תתקיים מחר חמישי, בשעה 11:00 בבוקר בבית העלמין העירוני 'דרך החיים' בבית שמש שם ייטמן.

הבחור הצעיר נחמן ואזנה ז"ל תושב אילת מחסידי ברסלב. הלוויתו תתקיים הערב בשעה 21:30 בבית הלוויות 'שמגר' בירושלים להר הזיתים שם ייטמן בחלקת הפרסים.

הבחורים הטובים שנהרגו היה פוקדים באופן תדיר את קברי הצדיקים ברחבי הארץ, כך גם הלילה., למגינת כל לב אחרי שהתפללו נהרגו ל"ע וחבריהם מבני קהילת 'שובו בנים' נפצעו; נא להתפלל לרפואת הפצועים דוב בן שרה ויוסף בן ברכה לאה.

הרב שמעון מלכה מחסידות ברסלב סיפר בצהריים לעיתונאים נתן משי ואבי גדלוביץ' בקול ברמה: "הבחורים שנהרגו בתאונה הטראגית היו בחורי חמד שנסעו לקברי צדיקים בשומרון במטרה לשפץ את ציונו המחולל של איתמר הכהן. קשה לתאם כניסות בתקופה הזאת".

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים. 

תאונת דרכים בנימין שובו בנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד