ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
מגיע עד הים

צה"ל סיים את חלוקת רצועת עזה לשניים

באמצעות סלילת כביש צה"ל סיים את חלוקת הרצועה לשניים. הכביש יוצא מאזור בארי, ומגיע עד הים בעזה. במשך כ-4 שבועות כלים הנדסיים של צה"ל, חילקו את הרצועה לשניים באמצעות כביש שיאפשר תנועת כלי רכב, ובידוק של עזתים שירצו לעבור מדרום הרצועה לצפונה

צה"ל סיים את חלוקת רצועת עזה לשניים
צילום לוויין של הכביש החדש צילום: כאן חדשות

צה"ל סיים היום את ביתור רצועת עזה לשני חלקים, צפון ודרום, באמצעות סלילת כביש ממזרח למערב. כך דיווח הערב איתי בלומנטל בכאן חדשות. הכביש שנסלל יוצא מאזור בארי ומגיע עד הים.

בצילומי הלווין, שפורסמו בכאן חדשות, נראית סלילת הכביש מרגע תחילת העבודות בחודש פברואר ועד לסיומן הבוקר. במשך כארבעה שבועות, כלים הנדסיים של צה"ל, הצמידו חצץ ושטחו את הקרקע. בכך חילקו את הרצועה לשניים באמצעות כביש שיאפשר תנועת כלי רכב, "ציר הומנטרי" וכן בידוק של עזתים שירצו לעבור מדרום הרצועה לצפונה.

כאן חדשותצילומי הלווין של הכביש המחלק את עזה לשנייםצילום: כאן חדשות

עוד דווח, כי במקביל, הספינה OPEN ARMS הספרדית, שנשכרה על ידי איחוד האמירויות כדי להעביר סיוע הומניטרי לרצועת עזה, נערכת לצאת לצפון הרצועה. זאת, כשעליה כשני טונות של סיוע הומניטרי, מזון ומים. הספינה, נערכה לצאת לדרך תחת אבטחה ישראלית, אך משיקולים מבצעיים, היא ככל הנראה תצא לכיוון עזה רק מחר או מחרתיים.

 

 

מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס בארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד