ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
"תסכול אדיר מנתניהו"

בכיר בממשל ביידן: "תהיה החמרה ברטוריקה של הנשיא"

בר בממשל האמריקני העריך כי בתקופה הקרובה תהיה החמרה ברטורקיה של הנשיא כלפי ישראל. "יש תסכול אדיר מנתניהו ומממשלת ישראל. הם פשוט לא עושים את מה שהם צריכים לעשות", אמר

בכיר בממשל ביידן: "תהיה החמרה ברטוריקה של הנשיא"
ביידן ונתניהו צילום: באדיבות המצלם

על רקע המתקפה החריפה של נשיא ארה"ב ביידן על ראש הממשלה נתניהו הלילה, בכירים אמריקנים אמרו כי הנשיא ימשיך להחריף את הרטורקיה. 

"יש תסכול אדיר מנתניהו ומממשלת ישראל. הם פשוט לא עושים את מה שהם צריכים לעשות, חלק מזה בגלל סיבות לגיטימיות אך חלק גדול בגלל סיבות פוליטיות פנימיות", אמרו לפי "ווינט". 

הבכירים הוסיפו: "הישראלים יודעים כמה זה 'מקפיץ' אותנו שמדברים נגד פתרון שתי המדינות, גם אם אנחנו יודעים שזה לא אפשרי כרגע. אבל מה שמרגיז זו הפזילה של נתניהו לבייס בגלל הלחץ הפוליטי שבו הוא נמצא". 

יחד עם זאת הבהירו הבכירים כי לא תהיה פגיעה במשלוחי הנשק כרגע. "אנחנו לא נראה את זה, הכסף יגיע. זה יותר רטורי וממוקד בפוליטיקה ובממשלת ישראל. אתם לא תראו צעדים שפוגעים בישראל, אבל אם תלכו לרפיח ותעשו שם משהו מטורף - אין לדעת". 

בעניין עסקת החטופים אמרו הבכירים: "הממשל הזה ממוקד בכל כוחו בשחרור החטופים. הבעיה כעת שלחמאס אין כל עניין לקדם עסקה. אנחנו דורשים מהקטארים להפעיל לחץ חסר תקדים על הנהגת החמאס כדי שיקבלו עסקה, אחרת הם יסולקו מקטאר, חשבונות הבנק שלהם ייחסמו והם אפילו ייעצרו".

הנשיא ביידן ראש הממשלה בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד