כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
חדש מיפאורה תחת המותג שוופ

סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה בכשרות מהודרת

לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסת יפאורה לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול). רעיון מקורי ומיוחד לשילוב משלוחי מנות לפורים. כשרות: בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א.

סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה בכשרות מהודרת
שוופס קוקטיילים צילום: יח"צ

לאחר מחקר צרכנים מקיף, משיקה יפאורה סגמנט חדש למותג שוופס. סדרת קוקטיילים חדשה, מוכנים לשתייה בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי. הקוקטיילים בטעמי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ. היקף ההשקעה במהלך מוערכת בכ-5 מיליון ₪.

הסדרה שזמינה לרכישה ברשתות השיווק, מתאימה במיוחד לשילוב במשלוחי המנות של פורים כמשקה מקורי, שיוסיף אווירה טובה ומרעננת לכל משלוח.

לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "אנחנו שמחים להיכנס לראשונה לתחום האלכוהול עם הרחבה של המותג האהוב שוופס לעולמות חדשים. זו הפעם הראשונה שיפאורה משיקה סדרת קוקטיילים קלאסיים בשילוב של אלכוהול אמיתי ואיכותי, ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים, מוכן ישר לשתייה".

שוופס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}