ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
מראות קשים

עשרות שגרירים צפו בזוועות השביעי באוקטובר

משלחת ישראל לאו"ם בערכה הקרנה מיוחדת של הסרט "נובה" אודות הטבח במסיבת הנובה בהשתתפות עשרות שגרירים ודיפלומטים לאו"ם בניו יורק

עשרות שגרירים צפו בזוועות השביעי באוקטובר
בתים שרופים בקיבוץ בארי צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

משלחת ישראל לאו"ם ערכה בניו יורק, הקרנה מיוחדת של סרט הדוקו, "נובה" מבית היוצר של YES אודות הטבח שהתרחש ברעים ב-7 לאוקטובר.

באירוע השתתפו עשרות שגרירים ודיפלומטים בכירים לאו"ם, ביניהם, מארה"ב, אוסטריה, סינגפור, אוקראינה, בולגריה, הונגריה, יוון, אירלנד, כמו גם קונסולים כלליים מצ'כיה, אוסטריה ופולין לצד כאלף צופים מהקהילה היהודית בניו יורק.

את האירוע פתח סגן שגריר ישראל לאו"ם יונתן מילר ולאחר ההקרנה נערך פאנל עם יוצר הסרט דן פאר וסא"ל במילואים ערן מסס, שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת הטבח במסיבה ובהנחיית העיתונאית יונה לייבזון.

סגן שגריר ישראל לאו"ם יונתן מילר אמר: "דמיינו בוקר יפה ואנשים יפים שרוקדים וחוגגים את החיים והשלום ולפתע ברגע אחד הבוקר הפסטורלי הופך לאימה. החוגגים במסיבה נרצחו וגופותיהם נשחטו ברוע המוחלט של ארגון הטרור הרצחני חמאס. עם פרסום דוח האו"ם על פשעי אלימות שביצע חמאס קיבלנו תזכורת להמשיך ולספר את הסיפור של הקורבנות ולהמשיך להילחם למענם. זו מלחמה שכולנו חייבים לנצח בה. ישראל תמשיך לפעול עד למיטוט חמאס והשבת כל החטופים".

האו"ם מלחמת חרבות ברזל חמאס השביעי באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד