ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

איך לחזור להיות כמו זוג צעיר?

האם את או אתה לפעמים מרגישים שכשאתה רחוק מבן זוגך למשל בלימוד או בעבודה עולים לך הרגשות ומחשבות טובות על בן\ת הזוג שלך או רצונות טובים לעשות עבורו או איתו, וכאשר אתה מגיע בפועל הביתה פתאום "יורד לך" מהכל?

איך לחזור להיות כמו זוג צעיר?
זוגיות צילום: פיקסביי

יש לכך מספר הסברים.

למשל, אישה שנמצאת עם עצמה יכולה להתחבר על עצמה וכך לחשוב על הקשר שלה עם בעלה ועל איך שהיא רוצה לכייף איתו, לטייל איתו ועוד. וכשהיא נכנסת "להליך טיפול בילדים" פתאום הכל נעלם לה והיא נהפכת לאימא. כאילו לא הייתה לפני חמש דקות אישה.

זה קורה בגלל שאין לה זמן לחשוב על עצמה והיא מטפלת באחרים במקום להיות מטופלת על ידי עצמה או בעלה. ככה זה עובד...

בעלה יכול לראות את זה שהיא עכשיו בתפקיד "אמא" ולכן מה שהוא חשב כשהוא לא ראה אותה לא מסתדר לו עם המציאות "האימהית המטפלת". אתה רוצה לטייל עם האישה שלך כשהיא בסגנון אשה ופחות כשהיא בסגנון אימא.

דוגמה נוספת למצב שיורד לך ממה שחשבת כשהיית לבד בלי בן הזוג:

לפעמים יש רגשות או תכונות שאנחנו פחות אוהבים בחצי השני שלנו (כמו שגם את התכונות שלנו אנחנו לא תמיד אוהבים). וכשאתה מדמיין איך ליצור טיול או משהו רומנטי אתה לא זוכר את הניואנסים הללו. הבעיה היא כשהניואנסים הללו לא מיושבים (שזה לא מצב נכון ויש לפתור את בעיית התקשורת הזו), ואז אתה פוגש את בן זוגך וזה צף. וכשזה צף, כבר יורד לך החשק לומר מילה טובה או לצאת לטיול ביחד או לעשות כל דבר טוב ביחד.

אז איך בתנאים אלו נחזור להיות זוג צעיר מחדש?

ראשית חשוב להבהיר שלגבי ניואנסים לא פתורים, העצות שלהלן הם לא הפתרון אבל עדיין יוכל לגרום לחידוש הקשר ולהביא אותו לרמה טובה יותר.

מכתב

כשאתה או את נמצאים לבד ועולים בכם המחשבות הטובות שבבית בורחות לכם לטובת השגרה- באופן מידי קחו דף ועט ותכתבו את מה שאתם מרגישים ומדמיינים עכשיו כלפי בן הזוג. אין זה משנה אם במציאות זה יתכן או שלא. עצם הבאת הדבר הרומנטי לקדמת הבמה הזוגית יעורר בכם תחושות נפלאות ששוברות שגרה!

חשוב יותר ללכוד את הרגשות שלך במכתב מאשר לנסח אותו הניסוח לא מעניין בכלל. רק הרגש "היבש". גם אם המכתב כתוב בצורה לא מסודרת ולא מרשימה זה גם מעולה. העיקר זה מה שאתם מרגישים אחד כלפי השני.

לא יקרה כלום אם תתקע בלי דף, ותיקח את המכתב של הבנק ותכתוב עליו מאחורה כמה שורות מהרגשות שלך בכתב בינוני... תהיו טבעיים ותכתבו מה שיוצא לכם מהראש באותו

רגע.

אם את\ה לא סופר\ת, ניתן לבחור סוג של גלויות ומכתבים מוכנים מראש שמציעים בחנויות.

לכתוב הכל. הכל כולל הכל... את כל המחשבות הטובות וגם המעניינות...

נקודה חשובה לגבי מכתבים:

למכתב יש סגולה מיוחדת, שאפשר לשלוף אותו ולקרוא בעוד פעמים. לפעמים אולי תכעסו אחד על השני ואז תתקלו במכתב... זה יכול לסייע.

רשימת מפלטים

אם נניח שבבית כשאתם נפגשים זה גורם לפעמים להעלות את השגרה. השגרה של "עוד יום", רק בגלל שיש סיטואציות בבית שמעלות נקודות רגילות או קצת מעצבנות וזה מה שעושה את ההבדל בין המחשבות הטובות והרומנטיות שלך כאשר את\ה לא רואה את החצי השני שלך.

מפלט מס' 1:

אז מה שיכול להחזיר את הקשר שלכם - להיות כמו זוג צעיר מחדש ולהחיות את המחשבות הטובות (הקיימות כבר בזמן שאתם לא נפגשים) זה פשוט למצוא מפלט מהשגרה.

במקום לחזור הביתה ולראות את אשתך מטפלת בילדים ושוב לא סדרה את השולחן בסלון - אתה תצא איתה לדירה אחרת או למלון ולו ללילה אחד. הרעיון בזה שבמלון או סתם בדירה אחרת אין את כל הדברים שמזכירים את השגרה ומכניסים אותך להרגל הקבוע בבית.

דבר נוסף, אישה מתחדשת כשהיא עם עצמה וכשהיא מרגישה מטופלת ע"י עצמה או בעלה. כשיש לה זמן לחשוב רק על עצמה, היא מתחילה לחיות את הנשיות שלה ולהתחבר ליופייה הפנימי ולהיות יותר משוחררת. שזה מה שבעל רוצה. הוא אוהב לראות את אשתו כשטוב לה וכשנעים לדבר וכאמור בלי שום תזכורות.

מפלט מס' 2:

גם נסיעה ארוכה של כמה שעות יכולה לעשות את אותו אפקט. בנסיעה שניהם לא פוגשים את הנקודות השגרתיות שבבית והאישה מפסיקה לטפל באחרים ועוברת לטפל בעצמה.

מפלט מס' 3:

קניות. אישה יכולה להסתובב שעות בחיפוש אחרי קניות לעצמה ולא למצוא כלום! את הבעל זה יכול לשגע, ואת האישה זה יכול להחיות. אם בעל יבין שאישה כשהיא מסתובבת לקניות היא פשוט מתחברת לעצמה וחושבת על עצמה וזה מה שיכול לעשות לה טוב. זה יהיה לו כיף. הוא יידע שהוא עכשיו בכלל לא בקניות ושבכלל לא צריך למצוא חצאית! אלא עיקר העניין בעבורם זה המפלט שזה גורם לאישה ולכך שהם יצאו מהשגרה.

חבל להרוס יציאה משגרה - קניות, רק בגלל שלא מצאתם משהו.

המטרה היא: ה - ש - ח - ר - ו - ר ! ! !

חשוב!

אם החלטתם לצאת למפלט. חשוב שבהתחלה האישה תדבר הרבה. זה משחרר

אותה ועוזר לה להשאיר את המתח מאחור.

(עדיף לא ברכב שלכם אם זה מקום שמזכיר לכם מידי שיגרה...(

זכרו שהרעיון הוא להיות במקום שאין בו את האלמנטים השגרתיים ושהאישה תוכל

להתנתק מהאחריות היומיומית ולשכוח ממחויבויותיה.

שאישה מאושרת הבעל מייחס לעצמו את האחריות לאושר שלה וזה עשוי לעורר בו

שמחה ורצון לשמוח איתה לבד.

הטעות הגדולה של הגברים!

פעמים רבות גברים עושים טעות גדולה!

הוא אומר לעצמו "לפי הפרצוף של אשתי עכשיו, לא נראה לי שכדאי לי לצאת איתה

עכשיו, בוא נחכה לזמן שהיא תהיה יותר רכה ורגועה". זו חתיכת טעות!

בדרך כלל מה שיעשה את אשתך רכה יותר ורגועה יותר ונשית יותר, זה ככל שהיא

תתחבר לעצמה יותר. ולכן רק עצם זה שתקבע לצאת איתה ללילה אחד במלון עוד חודש -

כבר התחלתה לגרום לה לחשוב על עצמה ולהיות יותר נשית ומחוברת לעצמה ומתעניינת

בעצמה. זה בדרך כלל יהיה טעות לקבוע לפי המצב רוח שלה עכשיו. מה גם שאתה יכול רק

לחכות ולחכות, כי אולי היא רק תמשיך להיות לא מחוברת לעצמה. )כמובן שאני לא מדבר

על מצב של זוגיות לא טובה שסביר שהם יריבו גם בשעת המפלט(.

מחמאות

מי שיודע להחמיא היטיב לאשתו הוא יכול לשבור את השגרה פעמים רבות ובקלות!

על מחמאות תוכלו ללמוד בדוח מחמאות

כנסו לאתר שלי - הרב יעקב שקולניק לעוד הרבה חומר מושקע וכיפי!

זוגיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד