כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
גילו אומץ

תיעוד: פעילים תולים שלט תמיכה בישראל בבירת איראן

שלט תמיכה בישראל הוצב ע"י פעילי אופוזיציה איראנים על גשר הולכי רגל בכניסה לטהראן. המסר מתייחס לביקור בישראל של ואהיד בהשטי, פעיל האופוזיציה האיראני שהגיע לכנסת ישראל לפני כחודשיים וביקר גם בעוטף עזה. והיד הוא אויב המשטר האיראני ועושה להם כאב ראש גדול

תיעוד: פעילים תולים שלט תמיכה בישראל בבירת איראן
תליית השלט בטהראן צילום: Vahid Behesht

אירוע נדיר באיראן, שלטי תמיכה בישראל הוצבו ע"י פעילי אופוזיציה איראנים על גשר הולכי רגל בכניסה בירה לטהראן. המסר מתייחס לביקור בישראל של ואהיד בהשטי פעיל אופוזיציה איראני שהגיע לכנסת כאורח פורום המזרח התיכון ישראל וביקר גם בעוטף עזה.

ואהיד פרסם בחשבון ה-X שלו על השלטים עליהן נכתב: "ואהיד בהשטי שלח את המסר של ילדי כורש הגדול לישראל". הפעילים כתבו גם  "אנחנו אבלים", והם שלחו מסר של תמיכה גם ישירות לרה"מ "ביבי, אנחנו מוכנים". 

תליית השלט בטהראן

ואהיד בהשטי כתב: "במסר "אנחנו מוכנים" אומרים האיראנים כי הם מוכנים לתקיפה ישראלית שתרסק את משטר האייתולות ואז העם האירני יצטרף ויסייע להוריד את המשטר. במסע האחרון שלי לישראל, כאיראני הראשון שדיבר בכנסת, הצהרתי שהדרך היחידה להשיג שלום באזור היא לחסל את משטר הרפובליקה האסלאמית".

עוד כתב: "הדגשתי גם כי הכוונת מרכזים של משמרות המהפכה, אתרי הגרעין ובתי ראשי המשטר בתוך איראן. תוך התייחסות להצהרות שלי בפרלמנט הישראלי, האנשים האמיצים של איראן הביעו את דרישתם לתמיכה בלחימה בטרוריסטים של משטר הרפובליקה האסלאמית".

טוויטרוהיד בהשתי מוחה נגד האיראניםצילום: טוויטר

ואהיד בהשתי, הוא פעיל אופוזיציה מפורסם מאד, הוא היה מאושפז 13 יום בשנה שעברה, לאחר שביתת רעב בת 72 יום מול משרד החוץ של בריטניה, בשל דרישתו להכניס את משמרות המהפכה האסלאמית של איראן לרשימת ארגוני הטרור.

ואהיד בהשתי אמר בשנה שעברה ל'בחדרי חרדים' על האפשרות שהאיראנים ינסו לחסל אותו: "אני יודע שיש כזאת אפשרות, אני לא חושש מהם אני נלחם בהם כי אני מאמין בדרך שלי, אני הולך עם האמת שלי"

איראן ואהיד בהשתי משמרות המהפכה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד