כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
התעלו רוחנית

כ-200 חיילים יהודים אמריקאים התכנסו לחיזוק

כמעט 200 חיילים אמריקאים יהודים ובני משפחותיהם התכנסו בבל הרבור, פלורידה, לחמישה ימים של התעלות רוחנית במהלך סימפוזיון צבאי שנתי של ארגון 'אלף' המסייע לחיילים יהודים בצבא ארה"ב

כ-200 חיילים יהודים אמריקאים התכנסו לחיזוק
חלק מהחיילים האמריקאים צילום: Alephmilitary.org

כמעט 200 חיילים יהודים אמריקאים ובני משפחותיהם התכנסו בבל הרבור, פלורידה בארצות הברית לחמישה ימים מרוממים של לימוד יהדות והתעלות רוחנית, האירוע התקיים במהלך סימפוזיון צבאי שנתי מספר 17 של ארגון 'אלף'.

"ליהודים רבים בצבא אין הזדמנות לקיים אינטראקציה עם קהילה רחבה יותר בזמן שהם משרתים בבסיסים מבודדים", אומר הרב הצבאי אלי אסטרין, איש הקשר של 'אלף' "הסימפוזיון הוא קריטי לקירוב הקהילה הצבאית היהודית, ולהעצמת רוחניותם".

האירוע התקיים בין ה-28 בפברואר ל-3 במרץ, והתמקד בנושאים של מוכנות, חוסן ונושאים מוסריים. בין הנוכחים היו רבנים של הארגון, רבנים צבאיים בינלאומיים המייצגים את הצבאות של ישראל, קנדה, גרמניה והולנד, חיילים, מלחים, נחתים ואנשי חיל אוויר ומשפחותיהם.

"הסימפוזיון הצבאי של אלף מספק הזדמנות ייחודית להצדיע לחיילים היהודים המסורים ולמשפחותיהם ברחבי ארה"ב ובעולם", הסביר הרב אהרון ליפסקר, מנכ"ל 'אלף'. "האירוע מייצג את המסירות שלנו לתמוך בחיילים האמיצים האלה ולהבטיח שיש להם את כל מה שהם צריכים כדי לקיים מצוות בזמן שהם משרתים את ארצם".

חיילים אמריקאים ארגון אלף ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד