י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
יקבלו הודעה

סכנה במתלה: המכונית הזאת צריכה להגיע למוסך:

1,255 מכוניות מדגם אופל אינסיגניה אשר נוסעות בכבישי ישראל צריכות להגיע למוסך. המכוניות שקריאה זו רלוונטית להן יוצרו בין ינואר 2011 למאי 2014

סכנה במתלה: המכונית הזאת צריכה להגיע למוסך:
אם יש לכם אופל אינסיגניה מהשנים 2011 עד 2014 - מהרו למוסך צילום: אופל

לתשומת לב בעלי מכוניות אופל אינסיגניה: 1,255 מכוניות מדגם זה אשר נוסעות בכבישי ישראל צריכות להגיע למוסך לצורך בדיקה של מוט הקישור במתלה האחורי והחלפתו בעת הצורך. מוט הקישור במתלה האחורי אחראי בין היתר על שמירת זוויות המתלה, כלומר הוא לוודא שהגלגלים האחוריים אכן יעבדו כראוי ובאופן בטיחותי.

המכוניות שקריאה זו רלוונטית להן יוצרו בין ינואר 2011 למאי 2014 ומשך העבודה להחלפה של מוט הקישור, כמובן במידה ואכן יש בעיה במוט הקישור, הוא כשלוש שעות. המוסכים שבהם ניתן לבצע את התיקון הם מוסכים מורשים של דוד לובינסקי יבואנית אופל.

למי שאינו זוכר, האינסיגניה היא מכונית המנהלים של חברת אופל והיא שווקה בישראל בעבר. לפי הודעת היבואנית, בעלי המכוניות הרלוונטיים יקבלו הודעה בכתב בימים הקרובים על הריקול ולקוחות שירצו לבדוק האם מכוניתם אכן נכללת בריקול יכולים לעשות זאת באתר האינטרנט של היבואנית או במוקד שרות הלקוחות של היבואנית בטלפון 3038*.

בהקשר זה חשוב להזכיר: מכונית שנדרשת לריקול בישראל חייבת לעבור אותו תוך חצי שנה. אם בעליה אינו מבצע את הריקול תוך חצי שנה, היא לא תוכל לעבור טסט וגם לא יהיה ניתן לבצע בה העברת בעלות. ומעבר לכך, כמובן שאחרי שהיא תבצע את הריקול היא תהיה יותר בטוחה לנסיעה בכבישים.

אופל רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}