ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
עילוי מופלג

תיעוד: חתונת החתן החסידי שנכנס למשפחת גריינמן

בחור עילוי מחסידות באבוב - 45 שדבק בתורת מרן ה'חזון איש' התחתן עם הכלה נכדת משפחת הגר"ח גריינמן זצ"ל. צפו בתיעוד מהשמחה והסיפור של החתן

תיעוד: חתונת החתן החסידי שנכנס למשפחת גריינמן
חתונת החתן חיים שלמה שטרנהל צילום: באדיבות המצלם

 

חתונה לא שגרתית נערכה במשפחת גריינמן בשבוע שעבר. הבחור החשוב שלמה חיים שטרנהל מחסידי באבוב - 45, התחתן עם נכדתו של הגאון רבי חיים גריינמן זצ"ל בעל ה'חידושים וביאורים'. 

הסיפור המלא של החתן הופיע בפודקאסט 'זכרון מוישה' וניתן להאזין לו כאן

תחילתו של הסיפור בעת לימודו של החתן בישיבה בבורו פארק שם גילה את תורת ה'חזון איש' זצ"ל ורצה להכיר את תלמידיו.

הוא הגיע ללמוד בארץ הקודש ולמד בישיבה בירושלים. הוא ראה ספר 'ישועות כהן' של הגאון רבי יהושע אדלר מבני ברק מתלמידי הגר"ח גריינמן זצ"ל, והוא הכווין אותו לבני הגר"ח זצ"ל ומאז דבק בהם במשך חודשים ארוכים.

הגאון רבי שמואל גריינמן רבם של קהילת הגר"ח זצ"ל קרבו והוא נהיה כבן ביתו. לאחר מכן הוא נכנס ללמוד בכולל של ישיבת סלבודקה ושם הפך לאחד מהאריות שבחבורה בהיותו עילוי מופלג, בכולל של האברכים הצמידו אותו בחברותות עם האברכים המופלגים ביותר והם יוצאים מגדרם מרוב שהוא בקי בתורת החזון איש. 

בכולל הוא לומד עם הרה"ג רבי שמואל גריינמן נכדו של הגר"ח זצ"ל ובנו של הגאון רבי יצחק דוד זצ"ל שנהנה מאוד מבקיאותו בש"ס ובספרי החזון איש והוא לקחו לחתן עבור בתו.

וכך בחתונה בשבוע שעבר שנערכה באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק החתן היה חבוש שטריימל וכל הבגדים החסידיים בחתונת משפחת גריינמן מחוגי החזון איש, לחתונה הגיע באופן מיוחד הגאון הישיש רבי מאיר גריינמן אחיינו האחרון של מרן ה'חזון איש' זצ"ל להשתתף ושהה במשך זמן רב ובירך את החתן. 

צפו בתיעוד מהשמחה

 
החזון איש הרב חיים גריינמן ישיבת סלבודקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}