ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
במסגרת התאמת המרכזים לאוכלוסיות נוספות

חנוכת בית הכנסת בבית החולים השיקומי-גריאטרי 'בית בלב' ראשון לציון

בפעילות הנהלת הרשת יחד עם רב בתי החולים השיקומיים של הרשת הרה"ג דוד אילוז שליט"א, נחנך בית כנסת במרכז הגדול והחדשני בראשון לציון. "בע"ה נמשיך לסייע בצורה הטובה ביותר ונהווה מקור למענה הלכתי בכל הנצרך למטופלים ברשת 'בית בלב'"

חנוכת בית הכנסת בבית החולים השיקומי-גריאטרי 'בית בלב' ראשון לציון
מכבי בית בלב פתיחת בית כנסת צילום: יח"צ

כחלק מההתפתחות המבורכת של רשת 'בית בלב' ומתוך חשיבה מתמדת על נוחות המאושפזים, עלה הצורך לפני מספר חודשים במינוי רב לבתי החולים השיקומיים שירכז את כל הנושאים הנדרשים לצורכי הדת . לאור זאת, מונה הרה"ג דוד אילוז שליט"א ראש ישיבת כתר תורה בקריית אתא, לתפקיד החשוב – רב בתי החולים השיקומיים 'בית בלב' מקבוצת מכבי. הרב אילוז עוסק מזה שנים גם בעולמות הבריאות בעזרה וסיוע לציבור, ומכיר מקרוב את הצרכים הנדרשים למטופלים גם בהיבט ההלכתי.

כעת, במסגרת התאמת השירותים ברשת לאוכלוסיות נוספות, נחנך בית הכנסת  ברשת 'בית בלב' - במרכז בראשון לציון. בית הכנסת החדש הינו נדבך נוסף בהנגשת המרכזים והתאמתם לכלל הקהלים והאוכלוסיות. ההתאמה לאוכלוסיות נוספות מוכיחה את עצמה כשלאחרונה עשרות משפחות מהמגזר החרדי רואות את 'בית בלב' כמקום מתאים לשיקום וגריאטריה לגיל השלישי גם עבורן.

רשת 'בית בלב' מקבוצת מכבי שירותי בריאות, היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום השירות והטיפול לאדם המבוגר והיא מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. הרשת בעלת וותק של 30 שנה, מציעה לבני הגיל השלישי 5 בתי דיור מוגן איכותיים ומטופחים ו- 6 מרכזים רפואיים שיקומיים, שהם מהמרכזים הרפואיים השיקומיים הגריאטריים הגדולים והמקצועיים בישראל. המרכזים נהנים ממוניטין רב בטיפול שיקומי והמשכי לגיל השלישי ומוכרים במיוחד בזכות צוות המומחים הרב תחומי, הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים, הרצף הטיפולי מאשפוז לשחרור ומיטב הטכנולוגיות הרפואיות. הרשת נמצאת בהתפתחות וגידול מתמיד ושוקדת על הקמת בתים חדשים, קידום ואימוץ טכנולוגיות חדשות ופיתוח תחומי התמחות חדשים.

רב בתי החולים השיקומיים 'בית בלב' מקבוצת מכבי, הרה"ג דוד אילוז שליט"א: "במסגרת העזרה והסיוע שהגשתי בשנים האחרונות בעולם הרפואה, הכרתי מקרוב צרכים רבים שנדרשים למטופלים השוהים במקומות אלו. אדם שמגיע לאשפוז לבתי החולים השיקומיים מעין אלו או לדיור מוגן, בדרך כלל אינו מגיע ליום יומיים. השהות במקומות אלו אורכת זמן, ויש להנגיש את כל המידע בפן ההלכתי, בצורה נוחה ומדויקת. הצעד הראשון שהובלנו הוא הקמת בית הכנסת במרכז הענק בראשון לציון. אני מודה להנהלת הרשת שעושה הכל כדי להתאים את שירותיה המקצועיים לכלל המגזרים. בע"ה נמשיך לסייע בצורה הטובה ביותר ונהווה מקור למענה בכל הנצרך למטופלים ברשת".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}