י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ביהודה ושומרון

המהלך שיחייב את חברות הסלולר לדאוג לקליטה מלאה בכבישים הבעייתיים

לראשונה: משרד התקשורת באמצעות קמ״ט תקשורת במינהל האזרחי מוסמך להטיל עיצומים על חברות תקשורת ביהודה ושומרון המפרות את הוראות רישיונן מבחינת העדר כיסוי סלולרי | הצפי: עלייה בקצב הקמת האתרים הסלולריים החדשים, פריסת תשתיות נייחות ועוד - שיביאו לרווחת התושבים ויתרמו להצלת חיי אדם

המהלך שיחייב את חברות הסלולר לדאוג לקליטה מלאה בכבישים הבעייתיים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בסופ"ש האחרון נכנסו לתוקף צווי עיצומים שדרש משרד התקשורת, עליהם חתם מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס לאחר עבודת מטה רחבה של המנהל האזרחי ופיקוד המרכז. הצווים יאפשרו לראשונה הטלת עיצומים כספיים על חברות התקשורת, אם יפרו את מחויבויותיהן ברחבי יהודה ושומרון, בדומה לשאר חלקי הארץ. 

הצפי: עלייה בקצב הקמת האתרים הסלולריים החדשים, פריסת תשתיות נייחות ועוד - שיביאו לרווחת התושבים ויתרמו להצלת חיי אדם.

כאמור, לאחר מאמצים רבים מצד כלל הגורמים המקצועיים והמשפטיים במשרד התקשורת, יחד עם ראש המנהל האזרחי, תת אלוף פארס עטילה ואנשיו, הצווים שנכנסו לתוקף שלשום, יחייבו בין היתר את חברות הסלולר להעניק לצרכנים קליטה וכיסוי של 95% מכל כביש בכבישי יהודה ושומרון, בדומה למחויבותן בשאר חלקי הארץ.

שנת 2024 הוגדרה כשנת הסלולר מפאת חשיבותה בזמני חירום. בחודשים האחרונים ישנה פעילות ענפה של חברות הסלולר להגברת הפרישה הסלולרית ברחבי יהודה ושומרון.

שיפור הכיסוי והקליטה הסלולרית לצד אינטרנט מהיר בכל רחבי הארץ הם כאמור מהיעדים המרכזיים בתכנית העבודה של משרד התקשורת והמנהל האזרחי לשנת 2024. 

כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון האישי, תוך שמירה על ביטחון האזרחים והם נמצאים בראש סדרי העדיפויות.

בעיות קליטה סלולר סיכון נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}