כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"לב ענק"

יצחק צייגר הי"ד מובא למנוחות: "נהרגת על קידוש השם"

יצחק צייגר הי"ד שנרצח אמש בפיגוע סמוך לעלי הובא למנוחות. הרב דוד לאו: "מי שרצה להרוג פשוט חיפש לרצוח יהודי, להפריע לעם ישראל לשבת באדמת הקודש ולהקים את ביתו"

יצחק צייגר הי"ד מובא למנוחות: "נהרגת על קידוש השם"
ר' יצחק צייגר הי"ד צילום: באדיבות המצלם

יצחק צייגר הי"ד, אב ל-3 משבי שומרון שנרצח בפיגוע הירי אתמול (חמישי) בעלי, הובא היום למנוחות. גיסו, רב הישוב שבי שומרון הרב יהושע שימדט ספד: "ריבונו של עולם, איזה שושנה גדולה לקחת". 

"רבי יצחק היה לך לב ענק ואדיר והתנדבת בכל ארגוני ההצלה, היה אכפת לך מכולם. נכנסת אלינו למשפחה באהבה ובאמונה. חלום חייך היה לבנות את הקומה השנייה של הישיבה. נהרגת על קידוש השם", ספד. 

עוד הוסיף: "יצחק לקח את כל הכישרונות שלו וכל בקשה גדולה כקטנה, יצחק מוכן. חברה קדישא, איחוד הצלה, הסעות, לנקות בסעודת פורים כל דבר שצריך יש לי יצחק. יצחק ירושלמי וכל כך מתאים לו להיטמן בירושלים. עשית מצוות כיבוד אב ואם בלי חשבונות. היית אדם בלי חשבונות. יצחק הפך להיות ממלאכי השרת. יש פה מלחמה בארץ שמקבילה למלחמה בשמים וכמו שכאן יש גיוס גם ה' מגייס חיילים. יצחק היית לנו אח".

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ספד: "הלב נקרע כשאתה עומד ליד רעיה, אישה שמתרגשת ואומרת 'כמה שידעתי שהוא טוב לפני שהכרנו, אבל כל יום ויום רק ראיתי את האצילות והאצילות המיוחדת'. מי שרצה להרוג פשוט חיפש לרצוח יהודי, להפריע לעם ישראל לשבת באדמת הקודש ולהקים את ביתו, מי שחיפש להרוג חיפש לרצוח יהודים כדי להפר את שלוות החיים".

מבצע חרבות ברזל יצחק צייגר הפיגוע בעלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד