י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
חריג ומפתיע

מדוע חיפש דווקא לוי? הגוי תרם עשרות אלפי דולרים

גוי תרם למעלה מ-40,000 דולר ליהודי לאחר שווידא שהוא משבט לוי. הגוי למד וממש חי את התנ"ך, הוא נתן מעשרות וחיפש למי לתרום את הכסף. הגוי חיפש יהודי דווקא משבט לוי כפי שהיה בזמן בית המקדש. שליח חב"ד לוי קיבל את הכסף

מדוע חיפש דווקא לוי? הגוי תרם עשרות אלפי דולרים
הכסף שקיבל שליח חב"ד צילום: collive.com

הרב גרשון אבצון מסינסינטי, אוהיו, ארה"ב סיפר באתר collive.com את הסיפור המדהים הבא שחווה ביום שישי האחרון עם שליח חב"ד שהיה בקשיים כלכליים.

"שוחחתי עם שליח הרבי באזור מסוים. ושאלתי אותו "איך הולך?" והוא אומר לי, 'ברוך השם, אבל אתה יודע, זה קשה במיוחד והשם יעזור'. איכשהו בסוף החודש אני תמיד רואה את הנסים, והוא מסוגל לכסות את ההוצאות שלו".

הרב גרשון סיפר כי שליח חב"ד שנמצא במרחק נסיעה מהבית שלו התקשר אליו ואמר לו "גרשון, האם השליח (שעורר בי השראה באמונתו שבאשראת הרבי זצ"ל תמיד הוא מכסה את הוצאותיו), האם האדם הזה הוא לוי משושלת לווים? השעה הייתה אחת בצהריים, ערב שבת, פרשת תצוה. ואני תוהה ביני לבין עצמי, למה השליח הזה מודאג אם השליח השני הוא לוי? אבל חשבתי לעצמי, זה כנראה בגלל שהוא עושה הזמנה באינטרנט עבור משלוח מנות, והוא רוצה לתת לכהן, ללוי ולישראל. אז הוא מוודא שהאדם הזה הוא לוי".

הרב המשיך: "עניתי לו שהשליח הזה באמת לוי, והוא שאל, איפה אני הולך להיות בחצי השעה הקרובה". הרב גרשון סיפר כי הוא פגש אותו, ובמכונית שלו, היתה קופסה קטנה. והוא אמר לי, "אני לא יודע בדיוק מה יש בקופסה הזאת, אבל היום אחר הצהריים, במהלך פגישותיי עם אנשים, פגשתי אדם לא יהודי, אך מאמין, והאדם אמר לו שבמשך השנתיים האחרונות הוא למד וממש חי את התנ"ך. והוא נתן מעשר, והוא נותן כסף עבור ביכורים. הוא אמר שהוא יודע שפעם היה המושג לתת אותו ללויים. אבל הוא יודע שבימים אלה אין לויים. אז הוא בודק מה לעשות עם המעשר הזה".

הרב גרשון סיפר לו שהשליח אמר לו "מה זאת אומרת אין לויים? יש לי הרבה חברים שהם לויים" האיש ענה: "אם אתה מכיר מישהו שהוא לוי, תתקשר אליו. ואני רוצה שיאשר שהוא לוי. ובבקשה תוודא שהוא יקבל את הקופסה הזאת".

הרב גרשון סיפר על הרגע המדהים: "אני חוזר הביתה עם הבן שלי, ואנחנו מתחילים לפתוח את הקופסה. מהקופסה הקטנה הזו יוצאות חבילות של מזומנים. ועל השולחן שלי בתמונה, אתה יכול לראות למעלה מ-40,000 דולר במזומן. התקשרתי לשליח (הלוי) השליח כמעט התעלף. הכסף יכסה חוב עד סוף החודש - בדיוק כמו שהוא אמר לי בטלפון".

 

 

 

 

שליח חב''ד ארצות הברית סינסינטי אוהיו מעשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}