ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
לצד רשימה מצומצמת

התפלל מדי יום על ראש העיר: הסידור האישי של מרן חכם שלום זצ"ל - נחשף לראשונה

סידורו האישי של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן זצוק"ל, נחשף לראשונה - יחד עם העובדה שהיה מתפלל מדי יום על רשימה מצומצמת של אנשים, בהם ראש העיר אלעד ישראל פרוש | ההתבטאות של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס: "קדושים תהיו – פרושים תהיו"

התפלל מדי יום על ראש העיר: הסידור האישי של מרן חכם שלום זצ"ל - נחשף לראשונה
שמו של ישראל פרוש על סידורו של מרן צילום: באדיבות המצלם

הסידור האישי של מרן נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה חכם שלום הכהן זצוק"ל, נחשף היום (ראשון) לראשונה. בסידור, כך מתברר, התפלל ראש הישיבה מדי יום ביומו, על מספר מצומצם של אנשי חסד בולטים, בהם ראש העיר אלעד ישראל פרוש.

באדיבות הממצלםהסידור של מרן זצ"לצילום: באדיבות הממצלם

על לוח ליבו של מרן זצוק"ל, על כריכת הסידור האישי, בו שפך מידי יום את תפילותיו ובקשותיו עבור כלל ישראל ולמען עולם התורה, הדביק חכם שלום תפילת 'מי שברך' מיוחדת, תפילה שנשא מידי יום עבור רשימה קצרה של אנשי חסד, שסייעו לנשיא המועצת במעשי החסד הרבים שביצע בסתר.

מדובר בשבעה אנשים אליהם היה פונה ראש הישיבה זצ"ל בכל נושאי הצדקה והחסד שהיו מגיעים לפתחו, ואלו היו מוזילים מהונם ומסייעים לנשיא מועצת חכמי התורה במעשי החסד הרבים, שביצע בזכות התורמים.

פרוש עם מרן חכם שלום זצ\"ל

בנוסף, מתפרסם תיעוד וידאו נדיר בו נראה ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, חותם על ההתחייבות לצידו של חכם שלום הכהן זצוק"ל, המתבטא בחביבות גלויה ומופגנת כלפי ישראל פרוש: "קדושים תהיו – פרושים תהיו".

ישראל פרוש חכם שלום כהן בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 סידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד