כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בהשתתפות רבבות

בראשות גדולי ישראל: היערכות בבני ברק לעצרת ההמונים של 'דגל התורה'

בשעה 18:00 תתקיים בבני ברק עצרת התפילה וכינוס הבחירות של סיעת דגל התורה בהשתתפות רבבות | במה מיוחדת תוקם בצומת הרחובות הרב כהנמן - רבי עקיבא | הוועדה המכינה קיימה ישיבות היערכות על מנת למנוע עומסי תנועה בזמן קיום העצרת | מסכי ענק ישדרו את המעמד לרחובות הסמוכים

בראשות גדולי ישראל: היערכות בבני ברק לעצרת ההמונים של 'דגל התורה'
עצרת בבני ברק צילום: דגל התורה

בהיכלי הישיבות בבני ברק נערכים לקראת מעמד הרבבות של תנועת 'דגל התורה' שיערך היום (ראשון) בשעה 18:00 בערב במרכז העיר. את המעמד יפארו גדולי ישראל, ראשי הישיבות ובראשם הגר"ד לנדו, הגרב"ד פוברסקי והגרמ"ה הירש, ועימם חברי מועצגה"ת שליט"א. המעמד ייפתח בחיזוק ותפילה לרגל המצב השורר בארץ ולהצלחת מערכת הבחירות של תנועת 'דגל התורה'. 'בחדרי חרדים' יעביר את העצרת בשידור חי.

העצרת הגדולה 'התכנסו', שתיערך בצומת הרחובות הרב כהנמן – רבי עקיבא, מתקיימת בסימן "לך כנוס את כל היהודים", בהשתתפות רבבות מתושבי בני ברק ובתוכם אלפי אברכי הכוללים ובני הישיבות, מלמעלה מ-200 קהילות בעיר מכלל העדות והחוגים, שהצטרפו לתנועת 'דגל התורה' 

בערב שבת פורסמה הקריאה אותה כתבו הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש שליט"א: "הננו בזה בקריאת קודש, על דבר המערכה בבחירות לעיריית 'בני ברק', אשר כידוע עומדים על הפרק צביון העיר, ועל כף המאזניים מונח העתיד הרוחני והגשמי של העיר ועתיד בתי החינוך וקהילות הקודש בדרך רבותינו מדור דור, וכפי שאמר מרנא בעל החזו"א זיע"א על הבחירות לעיריית בני ברק ש"הרבה גופי תורה תלויים בה".  ולאור זאת הם כתבו בקריאת קודש הנוקבת: "ועל כן חובה גמורה על כל אחד ואחד מבני העיר שרוחניות העיר חשובה לו, לבוא ולהשתתף בעצרת תפילה וזעקה ביום ראשון ט"ז אדר, למען העמדת הדת על תילה".

החל מהשעה הסמוכה לפתיחת העצרת, ייחסמו הרחובות הסמוכים למעמד, בצומת הרחובות הרב כהנמן ורבי עקיבא בבני ברק, ויתקיימו הסדרי תנועה מיוחדים.

בבחירות אלו, ולראשונה בהיסטוריה, מתמודדת 'דגל התורה' ברשימה עצמאית למועצת העיר בני ברק, בברכתם גדולי ישראל. במפלגה מתכוונים להכפיל את נציגות דגל התורה במועצת העיר, כמהלך, כך לפי גורמים בסיעה, "שישפיע בס"ד על הציביון הרוחני בעיר בשנים הקרובות, והמשך תנופת בתי החינוך והתפתחות מאות קהילות הקודש בעיה"ת, המסתופפים תחת תנועת 'דגל התורה'".

בהוראת גדולי ישראל, העצרת תיפתח במעמד מיוחד של תפילה וזעקה לרגל המצב השורר בארץ הקודש, בתפילה ובתחינה ליושב במרומים שיחוס על עמו היושב בציון וירחם על הנתונים בצרה ובשביה, כשעל בימת הכינוס יישבו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, שיעתירו יחד עם רבבות המשתתפים לבורא עולם. 

לפי מארגני העצרת, מיד לאחר מעמד התפילה והזעקה,"ישמיעו גדולי דברים נשגבים בגודל השעה, ועל החובה לשנס מותניים בימים אלו שבהם ניתן להכריע את גורל המערכה, לחיזוק רשימת 'דגל התורה' למועצת העיר בני ברק".

הוועדה המכינה של העצרת קיימה ישיבות היערכות בצוותים משותפים עם גורמי הביטחון וההצלה, וסוכם כי בסמוך למועד העצרת יפורסמו בעיר הסדרי תנועה מיוחדים, על מנת למנוע עומסי תנועה בזמן קיום המעמד, וכן על היערכות לוגיסטית של צוות ההפקה, במטרה לצמצם עד כמה שניתן את עומסי התנועה בעיר, הן בשעות שקודמות לעצרת, והן מיד בסיום העצרת, בצוותים מתוגברים לפתיחת צירי התנועה בהקדם האפשרי.

בני ברק דגל התורה עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד