כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
טיפשים בכבישים

הסיפור המטורף של הטייס מטייבה והטברייני שכבר הרג אדם

עלילות שוטרי התנועה: תושב טייבה ניסה לעשות חיקוי של מטוס קרב והגיע למהירות של 206 קמ"ש ליד מחלף נחשונים • במהלך בדיקה שגרתית עצרו שוטרים מונית של תושב כפר קאסם, התברר כי רישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2007

הסיפור המטורף של הטייס מטייבה והטברייני שכבר הרג אדם
נתפס על 206 קמ"ש צילום: דוברות המשטרה

בטייבה גר טייס, רק שהוא מעדיף לטוס על הכביש. כך גילו בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה שעמדו להם בלילה בכביש 6 ועסקו באכיפת מהירות. השוטרים של משטרת התנועה רגילים לנהגים ש"טסים נמוך" אבל הסקודה של אותו תושב טייבה ניסתה לעשות חיקוי של מטוס קרב והגיעה למהירות של 206 קמ"ש ליד מחלף נחשונים שכידוע אינו מסלול המראה.

השוטרים מיהרו לעצור את הנהג וגילו שמדובר בתושב טייבה בן 29. למרות שמדובר בטייס חובב, הוא נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל 30 ימים. 

ואם כבר בתושבי טייבה עסקינן, אז גם השכן של אותו טייס הצליח להפתיע את שוטרי משטרת התנועה: בשבוע שעבר במהלך בדיקה שגרתית עצרו השוטרים את המונית של תושב כפר קאסם בן 52 לבדיקה והתברר שהנהג בכלל פסול נהיגה ורישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2007. הנהג נעצר, נחקר ונשלח למעצר בית.

ועכשיו אנו נשוב לטייבה שתושביה מנסים אולי לשבור שיא של משטרת התנועה: בשבוע שעבר עצרו שוטרי משטרת התנועה נהג מיניבוס בן 26 שמהרכב שלו עלה ריח חריף של חפלה, אבל השוטרים לא הצטרפו לחפלה אלא ישר הבינו שמדובר בסמים. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. רישיונו נפסל ל-30 יום ורכבו הושבת ל 30 יום. 

אבל פרס הנהג העבריין לא הגיע בשבוע שעבר לתושבי טייבה אלא לתושב טבריה. ואם עד כה אולי היה נראה שהעבירות של הנהגים האלה הן עבירות שקרו פעם פעמיים ולא יקרו עוד – כאן כבר מדובר במי שהרג אדם: בשבוע שעבר לכדו בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה תושב טבריה שנהג ברכבו הפרטי ועצרו אותו. אותו תושב הורשע בשנת 2019 בעבירות של הריגה, נהיגה פוחזת, נהיגה בהשפעת אלכוהול ונסיעה נגד כיוון התנועה – בקיצור הוא נסע שיכור והרג אדם, מה שגרם לפסילת רישיון הנהיגה שלו למשך 20 שנים.

הוא גם ישב בכלא במשך 4.5 שנים אבל כל אלה לא ממש הזיזו לו אז הוא שוב עלה על ההגה. חוקרי ימ"ר אתצ"ן ביצעו חקירה מהירה ולאחר איסוף הראיות בתיק יחידת תביעות התעבורה שלוחת נצרת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

 

משטרת ישראל טייבה כפר קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד