כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
אימה בשכונה

יו"ר 'בני תורה' הבטיח לתושבים אחרי הוונדליזם: נסגור את רחובות פרדס כץ בשבת

נערי שוליים השתוללו במהלך השבת בשכונת פרדס כץ וגרמו נזקים | יו"ר 'בני תורה' בבני ברק הבטיח לתושבים לסגור את הרחובות החרדים בשבתות וחגים: "לא נוכל לחנך את כל הפושעים, אבל אפשר לעשות להם הרגשה לא נוחה"

יו"ר 'בני תורה' הבטיח לתושבים אחרי הוונדליזם: נסגור את רחובות פרדס כץ בשבת
מנחם כרמל עם התושבים צילום: באדיבות המצלם

אימה בליל שבת: תושבי רחוב המכבים והסביבה בשכונת פרדס כץ סבלו מהתפרעויות מצד נערי שוליים, שלאחרונה החלו להתאסף באזור בלילות שבת. נערי השוליים, שחלקם לא מתגוררים באזור, השתוללו והטילו אימה על התושבים. 

באדיבות המצלםהתחנה שנופצהצילום: באדיבות המצלם

"עמדנו בכניסה לבניין ורעדנו מפחד", סיפר אחד התושבים ל'בחדרי חרדים' במוצאי שבת. "הרגשנו חשש נוראי. פחדנו לצאת. הנערים ניפצו תחנות אוטובוס וחלונות רכבים והפכו פחים. אף אחד לא יכול להזמין משטרה - והם מנצלים זאת".

הרב מנחם כרמל עם התושבים

לטענת התושבים, חלק מהצעירים מגיעים לחבריהם עם רכבים במהלך השבת. יו" סיעת בני תורה בבני ברק המתמודד בבחירות, ירד לשטח ושוחח עם התושבים. כרמל שמע את הטענות והבטיח שידאג כי העירייה תטפל בנערים. "יש שיטות לטפל גם בשבת", אמר הרב כרמל לתושבים המודאגים.

כרמל הבטיח לפעול שרחובות פרדס כץ בהם מתגוררים חרדים ייחסמו בשבתות, ככל הרחובות בעיר. "לא ניתן להזנחה של רחובות שהם לא במרכז העיר. נטפל בזה בתוקף", אמר הרב כרמל.

"אם לא נדאג שלא ייסעו פה בשבת ושתהיה אווירה חרדית, לא נוכל לגדל כאן את ילדנו. לא נוכל לחנך את כל הפושעים אבל אפשר לעשות להם הרגשה לא נוחה שלא יבואו לפה", הוסיף יו"ר 'בני תורה'.

וונדליזם פרדס כץ מנחם כרמל בני תורה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}