כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
זעם הרוכשים

ענקית התעופה בפשיטת רגל: "יודעים שזה הלם עבור רבים"

החברה טוענת כי "לחצים פיננסיים הקשורים לאינפלציה, עלויות דלק, שערי חליפין ועוד הוכחו כהר תלול מכדי שהארגון יוכל להתגבר עליו"

ענקית התעופה בפשיטת רגל: "יודעים שזה הלם עבור רבים"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

חברת התעופה הקנדית Lynx Air הודיעה הבוקר (שישי) מפסיקה את פעילותה ב-26 בפברואר, בטענה ל"לחץ פיננסי בפלח התחרותי ביותר בעלות נמוכה". 

החברה שהגישה בקשה מפני נושים בבית המשפט בקנדה, אומרת שהיא תפעיל את "רוב" טיסותיה עד סוף השבוע. היא מציעה ללקוחות שהזמינו טיסות לשבוע הבא לבקש החזר כספי דרך חברות האשראי שלהם, הודעה שהתסיסה את הרוכשים. 

"לחצים פיננסיים הקשורים לאינפלציה, עלויות דלק, שערי חליפין, עלות הון, עלויות רגולטוריות ומתיחות תחרותית בשוק הקנדי הוכחו בסופו של דבר כהר תלול מכדי שהארגון שלנו יוכל להתגבר עליו", אומרת החברה באתר שלה.

Pixabayמטוס בנחיתהצילום: Pixabay

"למרות צמיחה משמעותית בעסק, שיפורים תפעוליים מתמשכים, הפחתת עלויות ומאמצים לבחון מכירה או מיזוג, האתגרים העומדים בפני עסקי החברה הפכו משמעותיים מכדי להתגבר עליהם", אומרים בחברת התעופה. 

"אנחנו מאוכזבים כמוכם", אומרת לינקס, "אנו מודים על נאמנותם של הנוסעים שלנו שהעריכו את החברה ופעילותה. אנו יודעים שזהו הלם עבור רבים והמטרה שלנו היא להפוך את הפסקת הפעילות שלנו לחלקה ככל האפשר".

טיסות פשיטת רגל תעופה מטוסים נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד