כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"הוא אחראי"

החכי"ת מעוצמה נגד האלוף: "הוא עדיין לא הבין"

חה"כ לימור סון הר-מלך הטילה בריאיון על האלוף יהודה פוקס את האחריות לפיגוע הירי שאירע הבוקר. "הדרג המדיני הוא חותמת גומי לדרג הצבאי כי תמיד הייתה תהילה סביבו", טענה

החכי"ת מעוצמה נגד האלוף: "הוא עדיין לא הבין"
האלוף יהודה פוקס צילום: צילום מסך ערוץ 14

חה"כ לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית) תקפה הבוקר (חמישי) פעם נוספת את מפקד פיקוד מרכז האלוף יהודה פוקס והטילה עליו את האחריות לפיגוע הירי שאירע הבוקר בכביש 1 סמוך למעלה אדומים. "יהודה פוקס האחראי על מה שקורה", אמרה בריאיון לרדיו קול ברמה.

לטענתה, "צריך לשנות את תפיסות העולם ביחס לאיוב שלנו. כל עוד התפיסות האלה לא ישתנו – גם עכשיו כשאנחנו רואים את דרגי השטח, הדרג הפיקודי וגם הלוחמים – אנחנו רואים לחימה עצימה אבל עדיין. יש פער שאני חושבת שיהיה מאוד קשה להשלים אותו". 

עוד אמרה: "פעם אחר פעם מגיעים פיגועים כאלה ואחרים והטבח הנורא הזה שהגיע - אנחנו חשבנו שכולם התפקחו כולל אותם מפקדים במטכ"ל. לצערי הרב אני יושב בוועדת חוץ וביטחון ודברים לא השתנו. 

אצלנו ביהודה ושומרון יש אדם שיש לו סמכות של ראש ממשלה והוא האלוף פוקס. הוא האיש אליו צריכים להפנות את הביקורת ביחס להתנהלות ביהודה ושמרון שעדיין לא יודעת להבדיל בין התושבים הצדיקים. הוא לא אשם אלא התפיסה שהוא אוחז בה. הוא עדיין לא הבין", טענה.   

 

לימור סון הר מלך יהודה פוקס פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד