א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
"למה לעשות תחרות?"

סמוטריץ אמר ש"החטופים זה לא הדבר הכי חשוב" ומיהר להבהיר את דבריו

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר בריאיון כי החזרת החטופים היא לא המטרה הכי חשובה כעת. "זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס", אמר

סמוטריץ אמר ש"החטופים זה לא הדבר הכי חשוב" ומיהר להבהיר את דבריו
בצלאל סמוטריץ היום בכנסת צילום: חיים גולדברג - פלאש 90

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס הערב (שלישי) בתוכנית בכאן רשת ב למגעים לעסקת חטופים ואמר כי זה "לא הדבר הכי חשוב". לדבריו, "אין צורך לעשות תחרות".

סמוטריץ' טען: "זה התחיל באסון נורא, אבל גילינו בעצמנו כוחות שיש בנו והתאחדנו. ואנחנו, סלחו לי על הביטוי, מפרקים לחמאס את הצורה, עושים את זה בנחישות ומנצחים".

בצלאל סמוטריץ\

כשנשאל האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב, השיב השר סמוטריץ': "לא, זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס. זה חשוב מאוד, אבל גם אתה מבין שאמירות 'בכל מחיר' זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים, צריך להפעיל לחץ על חמאס", אמר.

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ הגיב: "החזרת החטופים היא לא רק יעד על שלנו במלחמה, היא ציווי מוסרי שלנו כמדינה וכעם. היא הדבר הדחוף ביותר. לא נחמיץ שום הזדמנות להחזיר אותם הביתה".

בהמשך סמוטריץ' ביקש להבהיר את דבריו: "נשאלתי בראיון האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב לפני השמדת חמאס והניצחון במלחמה. תשובתי ברורה: רק על ידי השמדת החמאס והניצחון במלחמה נחזיר את כל החטופים".

לדבריו, "‏מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה וגם ירחיק את הסיכוי להחזיר את החטופים הביתה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ שב והבהיר בהצהרת וידאו, בה אמר: ״אני יוצא עכשיו משיחה עם תלמידי ישיבת ההסדר ירוחם שקברה במלחמה הזאת תשעה מבוגריה, והאמת שאני מזועזע לראות שכשהייתי כאן בפנים יש מי שמשתמש בחטופים לעשות סיבוב פוליטי. נשאלתי בראיון ״מה יותר חשוב?״ אמרתי שאני לא חושב שצריך לייצר תחרות, אנחנו צריכים לנצח את חמאס ולהחזיר את החטופים והדרך להחזיר את החטופים היא להפעיל עליו לחץ גדול, ואני אומר את זה מהיום הראשון".

לסיום אמר, "אני פונה לבני גנץ ולאחרים, שימו פוליטיקה בצד, עם ישראל מאוחד, נלחם, משלם מחירים כבדים ומחויב לניצחון, לביטחון ולהשבת החטופים וכל השאר פוליטיקה קטנה ולא מעניינת".

בצלאל סמוטריץ' חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד