כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"גיסי לא מטומטם"

דודו של ישי גרטנר מגלה: כך קיבלה המשפחה את הבשורה המרה

"המשפחה לא ידעה כלום. פתחתי טלפון וראיתי ברשתות פרטים מדויקים על הבחור שנרצח. מייד הבנתי. זה האחיין שלי, ישי". הדוד מוכיח שהתופעה האכזרית עודנה חיה ובועטת

דודו של ישי גרטנר מגלה: כך קיבלה המשפחה את הבשורה המרה
הק' ישי גרטנר הי"ד / זירת הפיגוע צילום: המשפחה / נתי שוחט, פלאש 90

אשת התקשורת סיון רהב מאיר משתפת פוסט שכתב דודו של הנרצח הקדוש בפיגוע בצומת ראם, הבחור הקדוש ישי גרטנר הי"ד. הדברים מוכיחים שהרעה החולה להפיץ שמות נפגעים בתאונות ובפיגועים עדיין לא עברה מן העולם ועדיין ישנם אנשים רעים ערלי לב שמכאיבים למשפחות שעולמן חרב עליהן בצורה החדה ביותר.

"שלום, שמי רס״ר צבי לוי, וביום שישי האחרון נרצח האחיין שלי, ישי גרטנר הי"ד, בפיגוע בצומת ראם.

בדיוק הגעתי הביתה מהבסיס, גיסי צלצל אליי ואמר שהתקשרו אליו הרגע מהמשטרה כי הבן שלו ישי היה מעורב בפיגוע. הם לא הסכימו לתת לו פרטים נוספים וביקשו שיגיע למיון בקפלן.

תוך שתי דקות גיסי ואני היינו בדרך. המשפחה לא ידעה כלום. פתחתי טלפון וראיתי ברשתות פרטים מדויקים על הבחור שנרצח. מייד הבנתי. זה האחיין שלי, ישי.

תוך כדי נסיעה אפילו ראיתי בזווית העין את התמונה שלו, שמצורפת כאן. התחלתי לקבל המון טלפונים, ואני לא עונה ולא עונה, אבל גיסי לא מטומטם.

הוא לקח את הטלפון שלי וראה את הגרוע מכל.

אני לא צריך להסביר לכם את הסיטואציה… כל אחד מוזמן לחשוב איך הוא מונע רגעים כאלה, לא מעביר ולא משרשר, מתרחק מהם כמה שיותר.

כתבתי את כל זה גם כדי לפרוק את העניין, אבל גם כדי לומר שאני גאה להיות חלק מגדוד המאנ"ח (מרכז איסוף נתוני חללים) המטכל"י, שפועל בצורה חסרת תקדים למען כבוד המת, לא מוציא שום בדל מידע ושומר על צנעת הפרט לפני ואחרי הטיפול.

הביטוי 'הותר לפרסום' מגיע רק אחרי שהמשפחה מקבלת את הבשורה הקשה בצורה מכובדת, לא ככה", סיכם הדוד.

יישר כח לחברים שלי. שיהיו הדברים לעילוי נשמת האחיין שלי. שהמקום ינחם את המשפחה הכואבת שלנו. בשורות טובות".

משתמשי הרשתות החברתיות, היו רגישים ומתחשבים, מאחורי כל נפגע/נרצח ישנה משפחה שעדיין מנהלת שגרה ויש דרך לגשת אליה ולבשר לה על כך בצורה מסודרת ומקובלת באמצעות אנשי מקצוע, לא דרך קבוצות וואטסאפ שגם מכילות לעיתים תמונות קשות של הקרבן. אנא חידלו מהמנהג הקלוקל והמתינו לפרסום ההודעה הרשמית באישור המשפחה. 

ישי גרטנר קבוצות whatsapp קבוצות וואטסאפ פיגוע ירי צומת ראם פרסום שמות נפגעים פרסום שמות נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד