כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מידע על ביבס

אהוד יערי הדהים: יצרתי קשר עם בכיר 'החזית העממית' בדמשק

הפרשן הוותיק של 'ערוץ 12' טען בשידור חי כי יצר לפני תקופה קשר עם איש 'החזית העממית' בדמשק והציע לו לשחרר את אחמד סעדאת תמורת מידע על משפחת ביבס

אהוד יערי הדהים: יצרתי קשר עם בכיר 'החזית העממית' בדמשק
הפרשן אהוד יערי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ברקע פרסום הסרטונים מדרום הרצועה בהם מתועדים האם ביבס ושני ילדיה בחאן יונס ביום בו נחטפו מקיבוץ ניר עוז, אהוד יערי, פרשן 'ערוץ 12' טען בתכנית 'שש עם עודד בן עמי' כי יצר קשר על דעת עצמו עם בכיר 'החזית העממית' בדמשק והציע לו אסיר בכיר של הארגון תמורת מידע על בני משפחת ביבס.

יערי סיפר כי כאשר התפרסם כי משפחת ביבס מוחזקת ברצועה בידי 'החזית העממית', יצר קשר עם ממלא מקום 'החזית העממית' שיושב בדמשק והציע לו, על דעת עצמו, את שיחרורו של אחמד סעדאת שאחראי על רציחתו של השר לשעבר רחבעם זאבי, תמורת מידע על המשפחה החטופה.

לטענת יערי, לאחר מספר ימים חזר אליו הבכיר מדמשק ואמר כי הם "לא בידינו"

הערב חשף דובר צה"ל כי בני משפחת ביבס נחטפו בידי ארגון 'לוחמי הקודש' (גדודי אל-מוג'אהדין).

מדובר בארגון טרור קטן ולא מוכר ללא השפעה, נחשב לפלג קטן מבין ארגוני הטרור שפועלים בעזה. כזכור בסוף חודש נובמבר גדודי אל-מוג'אהדין הצהירו כי שלושת בני משפחת ביבס ברשותם, וטענו כי הם נהרגו מתקיפת צה"ל. 

ראשי הארגון ציינו כי נותק הקשר עם פעילי הטרור שהיו אחראים עליהם וגם הם נהרגו. בצה"ל לא אישרו את הדברים, אך דובר צה"ל אמר שיש חשש לשלומם של האם ושני ילדיה.

משפחת ביבס החזית העממית אהוד יערי אחמד סעדאת רחבעם זאבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד