כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
עת רצון מיוחדת

הלילה בחצות: 'שטר הניסים' ייחתם במערת הניסים שבפקיעין

על פי הנחייתו של מרן שר התורה זצ"ל שקבע כי במקום שבו אירע נס פעם אחת, יש כח לגרום לנסים נוספים שיתחוללו למעלה מדרך הטבע • בעת רצון מיוחדת, ביום המסוגל, במקום המסוגל ובזכות כוחה הכביר של מצוות הצדקה – הגיע הזמן שלכם לישועה

מופתים בפקיעין
מופתים בפקיעין צילום: מתוך אתר קופת העיר

עת רצון מיוחדת, בחצות הלילה של ליל שישי ה-6 של ימי השובבי"ם, בתאריך ז' אדר -  יום פטירתו של משה רבינו ע"ה, שהוא עת רצון מיוחדת כפי שהעיד מרנא החתם סופר זצוק"ל, בכוחה הכביר של מצוות הצדקה שביכולתה לקרוע את רוע הגזירה כידוע, על ידי אמירת תהילים שמעוררת רצון מיוחד בשמי מרום להשפיע טובות על עם ישראל, ובמקום המיוחד שבו התחוללו ניסים כבירים ומפורסמים בכל תפוצות ישראל – זה הזמן והמקום שבו אתם חייבים להיות נזכרים ונעשים, כדי לזכות בישועה באופן על טבעי. 

לתרומות ולהעברת שמות לתפילה ולשטר הנסים גלויים הקליקו כאן עכשיו>>>

המעמד המיוחד ייערך על ידי שניים מצדיקי הדור, מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן ומרן הגאון רבי שמעון גלאי, אשר נודעו בתפילותיהם המשתפכות וביכולתם להשמיע קול תחנונים לפני שוכן מרומים, ולהרעיד את כסא הכבוד כדי לפעול ישועות לטובת הזקוקים לישועה.  

שני הצדיקים נחלצים במיוחד למען התורמים של 'קופת העיר', לאות כבוד, הוקרה והכרת הטוב, על תמיכתם המיוחדת במשפחות נזקקות ובתלמידי חכמים עניים. 

המעמד מבוסס על הנחיות של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שקבע י מקום שאירע בו נס פעם אחת, מסוגל לפעול בו ישועות על טבעיות פעמים נוספות. 

הנסים שהתחוללו במערת רבי שמעון ורבי אלעזר בנו ידועים ומפורסמים. שם נברא מעיין לו וחרוב למאכלו. 

בזוהר הקדוש מסופר שהנס של בריאת החרוב לא היה חד פעמי, אלא חזר על עצמו בכל שבוע ושבוע לאורך כל השנים בהן שהו רבי שמעון ורבי אלעזר במערה – מידי יום שישי הפך עץ החרוב לעץ תמרים, והשניים קטפו תמרים לסעודות השבת, ואף קידשו עליהם את הקידוש, כמו שאפשר לקדש על הפת, משום שהתמירים הם משביעים את האדם. במוצאי שבת נעלם עץ התמר והופיע במקומו עץ החרוב – כך בכל שבוע ושבוע. 

לתרומות ולהעברת שמות לתפילה ולשטר הנסים גלויים הקליקו כאן עכשיו>>>
במסגרת מעמד הישועות שייערך הערב בחצות, שני הצדיקים יצפינו ליישוב פקיעין, שם ייכנסו אל תוך המערה ויפצחו בתפילה מתרוננת ונרגשת תוך אמירת פרקי תהילים בהשתפכות הלב וקריאת קטעים מסויימים מספר הזוהר הקדוש, כדי לעורר רחמי שמים על הזקוקים לישועה. 

וכך, מכוחן של הסגולות הללו, כח התפילה של הרבנים הצדיקים, ומעל הכל כח הצדקה של התורמים להחזקת משפחות של תלמידי חכמים עניים – כל אלו יחד יחברו לפעול ישועות גדולות עבור התורמים ובני משפחותיהם. 

בסיומו של מעמד התפילה, על אדמת הקודש שבה הטמינו רבי שמעון ורבי אלעזר בנו את עצמם במשך 13 שנה, יעמדו שני הרבנים הצדיקים, ויחתמו על 'שטר הניסים', במיוחד עבור התורמים, כל אחד ואחד מהם יוזכר בשטר נפרד עליו חתומים של הרבנים הצדיקים, שיעידו פה אחד כי ראוי הוא שייעשו לו ניסים בזכות מצוות הצדקה הקדושה והנשגבה.

לתרומות ולהעברת שמות לתפילה ולשטר הנסים גלויים הקליקו כאן עכשיו>>>
 

קופת העיר פקיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד