ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אישיות איראנית חוסלה

שלושה הרוגים במתקפת מל"ט על רכב בלב בגדאד | תיעוד

דיווח על רכב שהותקף מהאוויר במרכז בגדד | גורמי ביטחון עיראקיים אומרים לאל-ג'זירה כי התקיפה בבגדאד כוונה לרכב שעל פי החשד הסיע אישיות במיליציות הפרו איראניות

שלושה הרוגים במתקפת מל"ט על רכב בלב בגדאד | תיעוד
הרכב עולה באש צילום: מתוך הסרטון

בעיראק הותקף הערב (רביעי) רכב של המליציות השיעיות מהאוויר. במקום 4 הרוגים. לפי הדיווחים ברכב נסעה גם אישיות בכירה במליציות הפרו איראניות. ‏לפי סוכנות סאברין ניוז העיראקית, המזוהה עם איראן, מדובר ברכב שהותקף מהאוויר במזרח בגדאד. שוגרו לעבר הרכב יותר מטיל אחד.

הרכב עולה באש
‏הערוץ אל-חדת' הסעודי מדווח ממקורותיו כי התקיפה האווירית כוונה לבכיר בגדודי חיזבאללה העיראקי שאחראי על הפעולות של המיליציה הפרו איראנית בסוריה. לפי דיווח איראני, מדובר בשני מפקדים בגדודי חיזבאללה העיראקי, אבו באקר א-סאעדי וחאג' ארכאן אל-עליאווי.

תיעוד נוסף מזירת החיסול

לפני מספר ימים קואליציה בראשות ארה"ב ביצעה סדרת תקיפות גדולה - השלישית במספר, מאז החלה ארה"ב לתקוף את יעדי המורדים החות'ים בתימן, כחלק ממאמץ מתמשך להגן על נתיבי השיט בים האדום.

כוחות ארה"ב ובריטניה תקפו 36 מטרות ב-13 מקומות שונים, מסר הפנטגון, התקיפות כוונו לאתרים הקשורים למתקני אחסון הנשק של החות'ים, מערכות לשיגור טילים, מערכות הגנה אווירית ומכ"מים.

עיראק חיסול חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד