ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אשת חיל

אלמנת ראש הקהל נפטרה באופן פתאומי

לפני 12 שנה נפטר באופן פתאומי הגאון רבי שלמה זלמן ויספיש זצ"ל ראש הקהל של קהילת עדת ירושלים המתמידים בבית שמש, בשבת האחרונה נפטרה רעייתו ע"ה באופן פתאומי בגיל 69

אלמנת ראש הקהל נפטרה באופן פתאומי
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בשבת קודש הלכה לעולמה בפתע פתאום הרבנית הצדקנית מרת שרה חוה ויספיש ע"ה מבית שמש, אלמנת הגאון רבי שלמה זלמן ויספיש זצ"ל ראש הקהל של 'קהל עדת ירושלים - המתמידים' בבית שמש, ומרבניה הנודעים של העיר והיא בת 69 בפטירתה. 

המנוחה ע"ה נולדה בשנת תשי"ד לאביה הרה"ג רבי ברוך פנחס גולדברג זצ"ל ולאמה מרת חנה.

בעלה, הגאון רבי שלמה זלמן ויספיש זצ"ל ראש הקהל של 'קהל עדת ירושלים - המתמידים' בבית שמש וממייסדי הקהילה, שהיה מרבניה הנודעים של העיר ונפטר בחודש אב תשע"ב באופן פתאומי בעת שיעור שמסר בשבת אחר הצהריים בבית הכנסת של הקהילה ובמשך חודשיים היו שרוי בתרדמת עד שנפטר לבית עולמו. 

המנוחה ע"ה מסרה את נפשה כל ימיה לחינוך צאצאיה על דרך התורה והמצוות, הייתה מסורה לתורת בעלה כל ימיו, היא הייתה גומלת חסדים בגופה ובנפשה והתמסרה לכבד בתי כנסיות ובתי מדרשות. 

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים וצאצאים הממשיכים בדרכה. 

בשבת אחר הצהריים פונתה לבית החולים לאחר שהתמוטטה באופן פתאומי והיא נפטרה לבית עולמה. בני המשפחה תכננו בשבועות הקרובים לחגוג לאמם יומולדת 70 אך למגינת לב אם המשפחה נפטרה. 

במסע הלוויה שיצא במוצאי שבת קודש מבית הלוויות שמגר בירושלים השתתף קהל שליווה את המנוחה לקבורה בהר המנוחות שם נטמנה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד