ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חושבים על העתיד שלכם

ערב מכירות מיוחד התקיים במשרד המכירות של שכונת "כתר הרמה"

עם התקדמות הבנייה של פרויקט-העל ההיסטורי "כתר הרמה" בשכונה ד-5 בבית שמש, קבוצות נתיב ושפיר ערכו ערב מכירות מיוחד במשרד המכירות החדש כדי לאפשר לרוכשים פוטנציאליים להתרשם ממבחר ענק של דירות יוקרתיות. מיד עם השקת הפרויקט, נרשמו ביקושי שיא עם רכישות בפועל שבוצעו במשרד המכירות שממוקם בשדרות האמוראים 7 בית שמש

ערב מכירות מיוחד התקיים במשרד המכירות של שכונת "כתר הרמה"
נתיב ערב מכירות מיוחד צילום: יח"צ

בערב קונספט ייחודי שהתקיים ב'ליל שישי' במשרד המכירות של שכונת "כתר הרמה", העניקו 'קבוצת נתיב' וקבוצת 'שפיר' אפשרות להתרשם מקרוב מהשכונה המיוחדת שנבנית בפעימה אחת ומעניקה מעטפת של חוויית מגורים וחיי קהילה. עשרות המשתתפים נהנו מכיבוד, יחס אישי ומבט עומק על האופי הייחודי של השכונה ההולכת ומתהווה בשלימותה כעיר העתיד של ישראל. ובמקום נסגרו מספר עסקאות בתנאים מיוחדים.

השכונה תכיל  1,057 יח"ד ב-55 מבנים שישתרעו על שטח ענק ובו 77 דונם של פארקים ירוקים וגינות ומבני ציבור. השכונה משקיפה על נוף הררי פסטורלי עוצר נשימה של גבעות מוריקות ואוויר הרים צלול. עם השקתה על ידי החברות הבונות, הפכה השכונה ליעד מגורים נחשק המסומן כעיר העתיד של בית שמש. את הפרויקט הייחודי מובילות קבוצת 'נתיב יזמות ופיתוח נדל"ן' בבעלותו של ר' שמחה גריידינגר, הנחשבת לאחת מחברות היזמות והבנייה הגדולות בישראל עם ניסיון של מעל שלושה עשורים וקבוצת 'שפיר' מחברות הבנייה והתשתיות המובילות בישראל עם ניסיון של מעל יובל שנים, באמצעות זרוע הנדל"ן של הקבוצה, 'שפיר מגורים',

השכונה החדשה מציעה חוויית מגורים אקסקלוסיבית עם מבחר דירות בגדלים שונים, לרבות מגוון דירות גן מרווחות, פנטהאוזים ודירות 3-4-5-6 חדרים בעלות מפרט טכני עשיר ורמת גימור מהוקצעת ברמה הגבוהה ביותר. הסטנדרטים הגבוהים והמיקום המושלם, מציבים את השכונה החדשה כמקום מועדף למגורים.

גם בתקופה זו הבנייה נמשכת ומשרד המכירות פתוח לרוכשים המעוניינים להתרשם מהמבחר הגדול והשילוב המנצח של מיקום, נוף, יוקרה, תשתיות מוכנות וחברות בעלות מוניטין רב וניסיון מוכח.

נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד