כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

שירותי גרירת רכב חשמלי: הפתרון המושלם

רכבים חשמליים ורכבים ממונעים שניזונים מדלק, פועלים בצורה שונה זה מזה מעצם השוני בפעולת המנוע שלהם, אך גם כאשר הם נתקעים בדרך, גם אז הם מושבתים או נתקעים באופן שונה מסיבות שונות, אשר דורשות טיפול שונה, ובהתאם כמובן גם שירותי גרירה שונים. הצורך בגרירה או חילוץ של רכב חשמלי מצריך אם כן טיפול מתאים שלא כולם מודעים לכך, כאשר הפתרון המושלם עליו אנחנו מדברים הוא תהליך גרירה באמצעות גרר הנקרא גרר דולי. מה זה אומר בדיוק ולמה זה הפתרון הטוב ביותר? בואו נבין את זה ביחד

שירותי גרירת רכב חשמלי: הפתרון המושלם
גרירת רכב חשמלי צילום: Freepik

מה הפתרון הטוב ביותר לגרירת רכב חשמלי?

כאשר רכב חשמלי נתקע בכביש ראשי, נתקע באמצע שום מקום או אפילו בחניה של הבית ודורש שירותי גרירה, הוא דורש משירותי הגרירה האלו להיות שונים משירותי גרירת רכב הממונע על דלק. מדוע? ובכן כאשר רכב חשמלי נתקע, הגלגלים והגיר שלו ננעלים בצורה כזו שלא ניתן להעמיס אותו על גבי גרר רגיל כפי שנהוג וזאת מאחר שגרר רגיל לא יכול לגרור רכב עם גלגלים נעולים שבהם הוא אמור להשתמש לשם גרירת הרכב. כאן, נכנס לתמונה גרר דולי  שהוא הפתרון המושלם כאשר יש צורך בגרר לרכב חשמלי  . מה זה גרר דולי אתם ודאי שואלים? אם כן דולי היא מתקן גרירה, או עגלת גרירה אשר מרימה את הגלגלים של הרכב באוויר, וביניהם כמובן גם את הגלגלים האחוריים, ובכך מאפשרת לבצע את הגרירה באופן כזה שהגלגלים לא מתגלגלים על הכביש ופוגעים בתקינות הרכב.

גרירת רכב חשמלי באמצעות גרר דולי: היתרונות

לאחר שהבנו מהו הפתרון הטוב ביותר עבור גרירת רכב חשמלי בשעת צרה, בואו נבין מהם בדיוק היתרונות של גרר דולי, וזאת ביחס לשימוש בשירותי גרר רגיל אשר גורר את הרכב על גלגליו האחוריות:

  • בטיחות הרכב - כאשר חילוץ רכב חשמלי מתבצע באמצעות גרר דולי, הרכב אינו זז על גלגליו בתהליך הגרירה, ובכך שומר על בטיחות הגלגלים, המנוע והגיר שעלולים להישבר ולהיהרס.
  • נוחות וקלות - תהליך גרירת רכב חשמלי באמצעות גרר דולי הינו תהליך פשוט וקל מאחר שאין צורך במשאית גדולה ומורכבת אלא בגרר פשוט ונוח שמרים בקלות את הרכב על מתקן הדולי ולוקח אותו למקום הרצוי.
  • מקומות צרים - מאחר וגרר דולי הוא גרר בסדר גודל של רכב רגיל ולא משאית בפני עצמה, חילוץ וגרירת רכב חשמלי יכולה להתבצע במקומות שונים ומגוונים, צרים וגדולים כאחד.
  • גרירת רכבים פרטיים - כמובן שמעבר ליתרונות המיוחסים לגרירה של רכב חשמלי באמצעות גרר דולי, גרר זה מסוגל גם לשמש עבור חילוץ של כל רכב פרטי אחר מכל סוג שהוא, להעניק לו את היתרונות שהוצגו עכשיו, ובפרט שלא מדובר ברכב כבד מדי.

חיפשת? מצאתם! גרר יואב - שירותי גרירה איכותיים

לסיכום, הצורך בשירותי גרירה, ובפרט שירותי גרירת רכב חשמלי הם אינם תלושים מהמציאות ולצערנו יכולים לפגוש כל אחד ואחת מאיתנו גם ברגעים הכי לא מתאימים. לכן, אם גם אתם זקוקים לחילוץ רכב חשמלי הדורש שירותי גרר לרכב חשמלי, אנחנו כאן עבורכם. גרר יואב מספק עבור קהל לקוחותיו שירותי גרירה באמצעות גרר דולי אשר מתבצעים בצורה המקצועית ביותר, ובכך מבטיחים לכם לשמור על הרכב שלכם בכל תהליך הגרירה. זאת כמובן, לצד זמינות ומהירות רבים של שירותי הגרירה השונים להם אתם זקוקים, בכל מקום ובכל זמן. אז שתהיה דרך צלחה, ובמידה ונתקעתם תזכרו, גרר יואב תמיד כאן לשירותכם!

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}