ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
100 ימים למלחמה

סקר חדש: הליכוד מזנק במפתיע; התיקו חוזר

ברקע מלאות מאה ימים למלחמת חרבות ברזל, סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב מעריך את כוחו של הליכוד עם 26 מנדטים, אולם במקום השני אחרי המחנה הממלכתי של גנץ | יהדות התורה מתחזקת לעומת ש"ס, וכך גם בן גביר לעומת סמוטריץ' שמרחף מעל אחוז החסימה

סקר חדש: הליכוד מזנק במפתיע; התיקו חוזר
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

100 ימים לפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' חג שמחת תורה ועל פי סקר 'חדשות 14' ומכון 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר, שמתפרסם הערב (ראשון), אם הבחירות היו מתקיימות היום – מפלגת 'המחנה הממלכתי' של השר בני גנץ היא המפלגה הגדולה בישראל עם 29 מנדטים. עליה של שני מנדטים מהסקר הקודם.

מיד אחריה ניצבת מפלגת 'הליכוד' של ראש הממשלה בנימין נתניהו שעולה גם היא ל-26 מנדטים. מפלגת 'יש עתיד', של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, מקבלת 14 מנדטים בלבד, לעומת 24 מושבים בכנסת הנוכחית.

מפלגת ש"ס של חבר הכנסת אריה דרעי יציבה על 10 מנדטים. 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן מתחזקת מ-6 מנדטים כיום ל-9 מנדטים בסקר. 'עוצמה יהודית' בראשותו של איתמר בן גביר מתחזקת גם היא ל-8 מנדטים.

'יהדות התורה' מתחזקת תוך כדי המלחמה ל-8 מנדטים. מפלגות 'הציונות הדתית', 'מרצ', חד"ש תע"ל ורע"מ על גבול אחוז החסימה כל אחת מהן עם 4 מנדטים בלבד. מפלגות בל"ד ו'העבודה' לא עוברות את אחוז החסימה.

החלוקה לגושים לפי סקר 'ערוץ 14': גוש הימין יציב עם 56 מנדטים, כך גם גוש המרכז שמאל עם 56 מנדטים. המפלגות ערביות, עם 8 מנדטים.

סקר מנדטים דיירקט פולס ערוץ 14 הליכוד בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד