ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
לקראת הדיון בהאג

3,000 מורים של אונר"א חגגו את הטבח של חמאס

קבוצת הטלגרם של 3000 מורי אונר"א ברצועת עזה שיבחה וחגגה את טבח ה-7/10: כינתה את המרצחים "גיבורים", הללה את החינוך שקיבלו המחבלים, ושיתפה תמונות ישראלים הרוגים וחטופים

3,000 מורים של אונר"א חגגו את הטבח של חמאס
אמצעי הלחימה בשק של אונר"א צילום: דובר צה"ל

קבוצת טלגרם של 3,000 מורים של אונר"א בעזה התמלאה בפוסטים החוגגים את טבח חמאס ב-7 באוקטובר דקות לאחר תחילתו, המורים היללו את הרוצחים וכינו אותם "גיבורים", היללו את "החינוך" שקיבלו המחבלים, ושיתפו בשמחה תמונות של הרוגים או חטופים ישראלים ועודדו להוציא להורג חטופים.

"זוהי אמהות ההסתה של מורי אונר"א לטרור הג'יהאדי", אמר הלל נוייר, מנכ"ל UN Watch, ארגון לא-ממשלתי שבסיסו בז'נבה שעוקב אחר האו"ם.

קבוצת הטלגרם נועדה לתמוך במורי אונר"א, ומכילה עשרות קבצים עם שמות צוותי אונר"א, מספרי זהות, לוחות זמנים וחומרי לימוד. בנוסף, מורי אונר"א משתפים באופן קבוע סרטונים, תמונות והודעות המסיתות לטרור הג'יהאדי, וחוגגים בגלוי את טבח האזרחים של חמאס.

בשרשור בטוויטר הקורא לאו"ם ולמדינות החברות לנקוט פעולה, תיעד נוייר דוגמאות לאלפי פוסטים מלאי שנאה.

מורה אונר"א סאמי אבו קמיל, קורא להרוג ישראלים, ומפאר את הטבח ב-7 באוקטובר. מורה אחר וואסים עולה מודיע ל-3,000 מורי אונר"א של הקבוצה כי "המשכורות ישולמו ביום ראשון", ברגע אחר, הוא משתף סרטון המפאר את התקפות חמאס, ומפרסם תמונה של אפוד עם חומר נפץ, עם הכיתוב: "בני היהדות."

עולה גם האדיר את המחבל אקראן אבו חסן - מבצע הטבח ב-7 באוקטובר - כ"שהיד קסאמי", "חבר" ו"אח". הוא התפלל לאללה "להכניס אותו לגן עדן ללא משפט".

המורה של אונר"א, עבדאללה מחג'ז, משת"פ של חמאס קורא לאזרחים בעזה לא להקשיב לאזהרות, ובמקום זאת לשמש כמגן אנושי. לפני אונר"א, הוא עבד עבור ה-BBC.

המורה של אונר"א שאטה חוסאם אל נאווג'ה, משתף לעתים קרובות מידע בקבוצה על מתי וכיצד לקבל משכורות של אונר"א. ב-7 באוקטובר הוא כתב, "שאללה יעניק להם ניצחון".

בדיווחים קודמים ובעדויות קודמות בפני הקונגרס האמריקני והבונדסטאג הגרמני, ארגון UN Watch תיעד כיצד מורים של אונר"א שוטפים את מוחם באופן שיטתי של ילדים פלסטינים ומקדמים טרור ואנטישמיות.

האו"ם אונר"א מלחמת חרבות ברזל הסתה הסתה לטרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}