י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נאום האיומים

נסראללה: "לא נשתוק על חיסול עארורי, תגובה תבוא"

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאם הערב והתחייב לא לשתוק על חיסול עארורי. נסראללה איים כי אם תהיה תגובה ישראלית משמעותית לתגובת חיזבאללה, עלולים להגיע למלחמה כוללת

נסראללה: "לא נשתוק על חיסול עארורי, תגובה תבוא"
נסראללה בנאום צילום: אל מנאר

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם היום והתייחס לחיסולו של סגן מנהיג חמאס, סאלח אל-עארורי, שחוסל על ידי טילים שנורו למשרדו על ידי כטב"מ בשכונת דאחייה שבביירות.

הוא התחייב כי החיסול של אל-עארורי לא יישאר ללא תגובה. "אי אפשר לשתוק על זה". ומזהיר את ישראל מפתיחת מלחמה יזומה נגד חיזבאללה, שכן כרגע "הלחימה של חיזבאללה מחושבת". הוא אמר כי "אם ישראל תרחיק לכת, אנחנו נלך עד הסוף בלי תקרות ובלי בלמים".

נסראללה אמר בנאומו שחיזבאללה יקיים טקס ביום שישי הקרוב, ו"אם אללה ישאיר אותי בחיים אני אהיה שם".

מה יעשה נסראללה? / רועי קייס כאן חדשות
נסראללה איים כי "מי שיעז לפתוח במלחמה איתנו יצטער. הלחימה שלנו עכשיו היא נעשית בצורה מחושבת, אבל אם יפתחו נגדנו במלחמה, נילחם ללא תקרה וללא בלמים. לגבי התקרית אתמול, זאת תקרית חמורה ופשע גדול שאי אפשר לשתוק עליו. כמו שאמרנו אתמול בהודעה זה לא יעבור ללא תגובה וללא עונש".

נסראללה מסר תנחומים למנהיג חמאס, איסמאעיל הניה, לגדודי אל-קסאם ולעם הפלסטיני "על מותו של סאלח אל-עארורי בתוקפנות הישראלית המחפירה" אתמול בביירות.

נסראללה הוסיף: "אתמול בלילה ישראל ניסתה להציג תמונת ניצחון באמצעות ההתנקשות הבוגדנית בחייו של אל-עארורי סאלח. אבל בזירה של עזה איפה הניצחון המוחץ והמהיר?". מנהיג חיזבאללה, נסראללה פנה לשר הביטחון גלנט: "אינשאללה אתם לא תצליחו להשיג את מטרות המלחמה".

נסראללה התייחס למלחמת חרבות ברזל: "בניגוד למה שטוען האויב, אני אומר שהלוחמים עדיין נלחמים על הגבול, לאורך התיל".

הוא התייחס לנסיונות הנורמליזציה עם סעודיה: "מה שקרה בחודשים האחרונים הביא מכה הרסנית לדרך הנורמליזציה".

 

מלחמת חרבות ברזל חסן נסראללה חיזבאללה סאלח אל-עארורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}