י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
יום שחור

ירון אליעזר הי"ד נהרג ברצועת עזה: "הילד איננו"

ירון אליעזר הי"ד הוא ההרוג השני ביום אחד מרעננה, לאחר שאמש נודע דבר נפילתו של  סרן שאול גרינגליק הי"ד | מועד הלווייתו טרם נקבע   

ירון אליעזר הי"ד נהרג ברצועת עזה: "הילד איננו"
ירון אליעזר צ'יטיז הי"ד צילום: דובר צה"ל

ירון אליעזר צ’יטיז בן 23, מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד של חטיבת גבעתי נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה, כך הותר לפרסום הבוקר (רביעי) ע"י דובר צה"ל. יחד איתו נפלו עוד שני לוחמים, סמ״ר איתי בוטון, בן 20, מפתח תקווה וסמ״ר אפרים יכמן, בן 21, מנווה דניאל. אחיו של סגן ירון צ'יטיז, דניאל, כתב ברשת החברתית: "הילד איננו".

מעיריית רעננה נמסר: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן רעננה, סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל בקרב בצפון רצועת עזה. סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, בן 23 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר בית הספר יבנה וישיבת בני עקיבא. עיריית רעננה משתתפת בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

ראש העירייה, חיים ברוידא: "מהימים הקשים שידעה העיר רעננה. אובדנם של שני בני העיר. הלב שבור על נפילתו של סגן ירון אליעזר צ'יטיז בקרבות בעזה. מלח הארץ הזאת. אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה. יהי זכרו ברוך".

ירון אליעזר הי"ד הוא ההרוג השני ביום אחד מרעננה. אמש פורסם כי סרן שאול גרינגליק הי"ד גם הוא תושב העיר ובוגר ישיבת בני עקיבא בעיר, נהרג בקרב בצפון הרצועה.

חייל נהרג עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}