י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המבצע המיוחד

אלמנת זיו דדו שגופתו הוחזרה: "השתקם לי האמון בצה"ל"

לאחר למעלה מחודשיים בהם גופתו היתה מוחזקת ע"י החמאס, הערב פורסם כי צה"ל חילץ מעזה את גופתו של זיו דדו הי"ד | אלמנתו: "ראיתי שעשו הכל כדי להביא את הגופה שלו"

אלמנת זיו דדו שגופתו הוחזרה: "השתקם לי האמון בצה"ל"
גופות החטופים מובלות לישראל צילום: דובר צה"ל

הערב (שלישי) הותר לפרסום כי צה"ל חילץ מעזה את גופותיהם של החטופים עדן זכריה ורס"ב זיו דדו הי"ד. סתיו דדו, אשתו של זיו, התראיינה ל-Ynet  ואמרה כי מבצע חילוץ הגופות הביא לשיקום האמון שלה בצה"ל. "היום באו ואמרו לנו שהגופה נמצאה כחלק ממבצע וחילצו אותה. מאז מה שקרה ב-7 באוקטובר אבד לי האמון במדינה ובצה"ל, כי בסופו של דבר זיו הוקפץ לבסיס שהותקף. הוא הלך לתופת מבלי שידע. לא היה לא סיכוי להגיע, הוא הותקל בדרך. היום ראיתי שעשו הכל כדי להביא את הגופה שלו שיהיה לנו קבר לבכות עליו, אז השתקם לי מעט האמון בצה"ל".

הלוויתו תיערך בבית העלמין הצבאי בחולון ביום חמישי בשעה 11:00. "התחושה מעורבת, מצד אחת הקלה שזיו הגיע לקבר ישראל כמו שמגיע לו, אבל מצד שני קשה. איבדתי את בעלי וזה סופי", אמרה.

מדובר צה"ל נמסר כי "לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו נציגי צה"ל ומשטרה למשפחותיהם על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל. במסגרת הפעילות שאפשרה את איתור הגופות, נפלו רס"ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט ז"ל, בנו של השר גדי איזנקוט, ורס"ר (מיל') איל מאיר ברקוביץ׳ ז"ל. בפעולה נפצעו לוחמים נוספים".

מלחמת חרבות ברזל חטופים חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}