ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

"מבקש מכם - סגרו את האוהל; חזרו לישיבה"

בשיחת טלפון מהצפון, פנה דרעי לאלפי הצעירים הגודשים את רחבת רחוב הקבלן 45 סביב אוהל "שאגת אריה" שהוקם מול ביתו של הגר"ע זצ"ל • "מודה לכם, אך מעדיף שתלמדו עוד דף גמרא, חזרו לישיבות" • "לא אשכח לרגע את דברי מרן טרם פטירתו, שאחז בידי ואמר לי - תבטיח לי שתמשיך את מפעלי" • להיט הערב: "אלי אלי ישי, טוב שעזבתנו"

אריה דרעי, פלאש90
אריה דרעי, פלאש90

יו"ר ש"ס הפורש אריה דרעי פנה בשיחה מהצפון, שם הוא שוהה למנוחה, לאלפי הפעילים הגודשים את "שאגת אריה" ברחבה שלפני ביתו של הגר"ע זצ"ל וביקש מהם - חזרו לישיבות. לפי הערכות, במקום נמצאים כעת קרוב לאלפיים צעירים ופעילים.

משעות הערב המוקדמות מתאספים מאות בחורי ישיבה לאוהל שהוקם ברחוב הקבלן 45 בהר נוף לפני כיומיים, בכדי למחות על התפטרותו של יו"ר ש"ס מתפקידו עקב הדלפת "הקלטות מרן" והפגיעה בכבודו של הרב זצ"ל.

הערב התקיים הכינוס הגדול ביותר מאז הוקם האוהל. לפי הודעת המארגנים, עשרות בתי עסק תרמו סירי טשולנט לרווחת המשתתפים במחאה, הזמר בני אלבז, שהגיע למקום מידי ערב, היה אחראי על הצד המוזיקלי, ועשרות נציגי ש"ס ורבנים מכל הארץ הגיעו להשתתף. העצרת עדיין בעיצומה, במקום אלפי בחורי ישיבה מירושלים.

במקום מתנגנים להיטי ש"ס ברבות השנים, ואף להיט חדש בגנות הח"כ הפורש - "אלי אלי ישי, טוב שעזבתנו".

אריה דרעי, שנסע לצפון למנוחה לאחר שהגיש את התפטרותו מהכנסת שנכנסה הערב (ה') לתוקף, פנה בשיחת טלפון למעריצים הרבים ואמר: ""הזעקה שלכם מגיעה עד לצפון, אוהב אתכם ומתרגש. לא שכחתי את הדברים שאמר לי מרן בבית החולים לפני פטירתו - החזיק את ידי ואמר לי, תבטיח לי שתמשיך את מפעלי".

דרעי הוסיף ואמר: "עדיף לי שאתם אלפי הבחורים תלמדו עוד דף גמרא. בעקבות מזג האוויר הקשה הצפוי בשבוע הבא אני מבקש לסגור הערב את האוהל".

\"דרעי: \"\"מבקש מכם - סגרו את האוהל; חזרו לישיבה\"\"\"
דרעי ישיבה מרן שאגת אריה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}