ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"יפרקו לך את הבית"

עדות חדשה: החוטף קיבל שיחת טלפון מאדם בלתי מזוהה

עדות חדשה של אחד הנערים מטלטלת במיוחד. הוא מספר שהועבר בין בתים מעל פני האדמה ודרך מנהרה. מספר כי הראו לו את כל סרטוני הזוועה מהשבת השחורה, סרטוני התעללויות בחיילים ובאנשי הקיבוץ והראו לו איך נראה הקיבוץ שלו | וגם על שיחת טלפון שקיבל החוטף שלו

עדות חדשה: החוטף קיבל שיחת טלפון מאדם בלתי מזוהה
שחרור חטופים משבי החמאס צילום: תעמולת חמאס

עדות מטלטלת של אחד הנערים החטופים ששוחררו. נחשפה הערב (שלישי) במהדורה המרכזית ב'חדשות 13'. הנער ששמו לא פורסם, נחטף יחד עם קרוב משפחתו שצעיר ממנו ולדבריו לא הוחזק יחד איתו בשבי.

הנער היותר בוגר מספר שעבר בין כמה בתים מעל פני האדמה עד שהועבר למנהרה. הוא מספר כי בזמן שהיה בביתו של חוטף מחמאס מעל פני הקרקע, אותו חוטף קיבל שיחת טלפון מאדם בלתי מזוהה.

אותו אדם אומר למחבל שכדאי לו להוציא את החטוף החוצה אחרת "יפרקו לו את הבית". לאחר שהועבר למנהרה הוא מספר כי הראו לו את כל סרטוני הזוועה מהשבת השחורה, סרטוני התעללויות בחיילים ובאנשי הקיבוץ והראו לו איך נראה הקיבוץ שלו.

המחבלים נתנו לו לראות טלוויזיה, בעיקר את אל ג'זירה והוא גם מספר שראה את מסיבת העיתונאים של הקשישה יוכבד ליפשיץ מבית החולים איכילוב.

הוא מספר כי הפעילו עליו תעמולה פסיכולוגית ואמרו לו שראש הממשלה נתניהו לא רוצה לשחרר אותו.

עוד הוא מספר שבשלב מסוים במנהרה לוקחים אותו לחדר, שם נמצאים בכירי החמאס. "במנהרה שהוחזקנו היה גם חדר מבצעים עם לוח שכתוב עליו בעברית "8200, אוגדה, תצפיתניות ושמות הקיבוצים".

"בכירי החמאס אמרו לי שם שלא יפגעו בי". אותו נער הוחזק לבדו בחדר במשך שבועות ארוכים ויצא פעם בשלושה ימים לשירותים ולהתקלח. אז אולי לא פגעו בו פיזית אבל התעללו בו התעללות מזוויעה. מסכם אביעד גליקמן שהביא את הדיווח.

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}