י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"הכתומים" עם השיער הג'ינג'י

נחשף: זו הסיבה לאי שחרורם של משפחת ביבס

אכזבה בישראל מכך שמשפחת ביבס לא נכללה בארבע פעימות שחרור החטופים. הערב חושף דובר צה"ל בערבית כי המשפחה נחטפה מביתה בנחל עוז בידי חמאס והועברה לפלגים אחרים ברצועה כ"שלל". אלה מסרבים לשחרר את בני המשפחה לעת עתה

נחשף: זו הסיבה לאי שחרורם של משפחת ביבס
כפיר ביבס צילום: באדיבות המשפחה

רשת אל-ג'זירה מדווחת הערב (שני) כי גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, החלו למסור את 11 החטופים לידי הצלב האדום לקראת העברתם לשטח ישראל בהמשך הערב במסגרת הפעימה הרביעית של שחרור החטופים.

הלב נחמץ הערב כאשר נודע כי במסגרת שחרור החטופים לא נכללו ילדי משפחת ביבס שנחטפו יחד עם אמן, כאשר הפעוט כפיר בן העשרה חודשים הפך לסמל, כתינוק ג'ינג'י כה קטן שטרם למד ללכת ולדבר וכבר נמצא בידי מפלצות מרושעות שחטפו אותו מביתו.

דובר צה"ל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, חשף בריאיון לערוץ 'סקיי ניוז' בערבית כי חמאס העביר חלק מהחטופים לארגונים אחרים בתור "שלל". לדוגמה, משפחת ביבס נחטפה על ידי פעיל חמאס. התינוקות "הכתומים" עם השיער הג'ינג'י מוחזקים עכשיו על ידי אחד הפלגים באזור חאן יונס. חלק מהפלגים מעכבים ומפריעים למו"מ לשחרור. למרות זאת, בישראל רואים בחמאס שליט ברצועה ואחראי לגורלם.

עוד הוסיף אדרעי בציוץ ברשת X: "בכלא חמאס עוצרים תינוקות מתחת לגיל שנה שלא ראו אור במשך יותר מ-50 יום. חמאס מתייחס אליהם כאילו היו שלל ולעתים מוסר אותם לארגוני טרור אחרים ברצועת עזה.

כך למשל, משפחת ביבס, שני הילדים האדומים "האדומים", שנחטפו מביתם בניר עוז על ידי חבר ארגון הטרור חמאס (בתמונה) ומוחזקים באזור חאן יונס על ידי אחד מהם. הפלגים הפלסטיניים". לשון הציוץ.

משפחת ביבס פרסמה מוקדם יותר הערב הודעה לתקשורת שזה נאמר: "אנו משפחתם של שירי, ירדן, כפיר ואריאל ביבס חווים כרגע רגעי חוסר וודאות גדולים. ההבנה שאת החיבוק לו יחלנו אני בדרך! לא נקבל כעת מותירה אותנו ללא מילים. אנו מאושרים עבור כל המשפחות אשר התאחדו עם יקיריהם. לא נפסיק את המאבק להחזרתם ארצה של אהובינו תודה לכולם על התמיכה".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}