י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רבים הזילו דמעות

עין לא נותרה יבשה: האב התאחד עם משפחתו ששוחררה מהשבי

אוריה ברודץ בן ה-4, יובל בן ה-8, עופרי בת ה-10 ואמם הגר ברודץ, שוחררו אמש משבי חמאס. במפגש הראשון עם אבא אביחי עין לא נותרה יבשה

עין לא נותרה יבשה: האב התאחד עם משפחתו ששוחררה מהשבי
המפגש הראשון עם אבא אביחי צילום: דוברות מרכז שניידר

אביחי ברודץ שכל משפחתו נחטפה לעזה, זכה להתאחד עם אשתו ושלושת ילדיו שהוחזרו אמש במסגרת הפעימה השלישית של ישראל מול חמאס. תמונות משפחת ברודץ המאוחדת מופצות בכל הרשת ריגשו גולשים רבים שהוזילו דמעות.

אוריה ברודץ בן ה-4, יובל ברודץ בן ה-8, עופרי בת ה-10 ואמם הגר ברודץ, חזרו אמש ארצה למתחם הייעודי במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית.

כזכור אביחי פנה ישירות לחוטפי משפחתו דרך ה'סאן' הבריטי לאחר שנחטפו בתפילה שזה יגיע לקבוצת הטרור: "בבקשה, אל תפגעו בהם, טפלו בהם ובבקשה, שחררו אותם. אתם יכולים להסתכל בעיניים של הילדים שלי ולדעת שהם חפים מפשע. הם רק ילדים ומעולם לא פגעו באף אחד. לא מגיע להם להיות במצב הזה. אם אתם מסתכלים בעיניים שלהם אני יודע שאתם יודעים מה הדבר הנכון לעשות".

הוא אמר על אשתו: "כל הקיבוץ מתגעגע אליה ומאחל שתחזור במהרה. היא חזקה ואני יודע שהיא תישאר ביחד בשביל הילדים והם גם ידאגו לה". הוא המשיך: "יש לי את המשימה הזו להחזיר אותם. אני נשאר מרוכז בזה וכולם נותנים לי המון כוח. אני כל כך מתגעגע לאשתי ולילדים שלי ואני רוצה אותם בחזרה".

עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}