ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ומנין העברית שלו

ליפא שמעלצר חזר לישראל ומעביר מסר לחסידי סאטמר

אחרי החרם שעבר בשבוע שעבר בעקבות הופתעו בפני חיילים בישראל, ליפא שמעלצר חזר לישראל וממשיך להופיע בפני חיילי צה"ל הלוחמים והפצועים ומעביר מסר בסרטון חדש שפרסם | וגם בתחילתו מסביר מנין העברית שלו

ליפא שמעלצר חזר לישראל ומעביר מסר לחסידי סאטמר
ליפא שמעלצר צילום: צילום מסך

גדול הזמר החסידי ליפא שמעלצר חזר אתמול (ראשון) לישראל כדי להמשיך לחזק ולעודד את חיילי צה"ל, את אלה הלוחמים, המגינים והשומרים וגם את אלה הפצועים בבתי החולים וכן את הורי החטופים ומשפחותיהם.

ליפא שמעלצר במסר לחסידי סאטמאר

בסוף השבוע שעבר פרסמנו כאן ב'בחדרי חרדים' על כך ששמעלצר עלה באופן חריג לציונו של הרבי הקדוש בעל ה'דברי יואל' מסאטמר זי"ע כדי להסביר לו מדוע הוא הופיע בפני חיילים בשעה שעם ישראל זקוק לו ובאותו מעמד אמר ליפא כי ימשיך להופיע ולא יירתע למרות החרם שהוטל עליו בקרב חוגי סאטמאר למיניהם וכי הוא סמוך ובטוח שפרנסתו לא תיפגע בשל מעשים טובים שעשה.

עוד בנושא:

החרם החדש על ליפא שמעלצר והתגובה שלו בציון הרבי

בסרטון שפרסם שמעלצר עם חזרתו ארצה הסביר תחילה מנין העברית שלו הלא רע בכלל וגם העביר מסר לחסידי סאטמאר. ליפא אומר כי 80 אחוז מהפרנסה שלו היא אכן מקרב חסידי סאטמאר שהזמינו אותו עד כה לאירועים שלהם, אולם חרם לא יזיז אותו ולא יגרום לו לחזור בו וכי הוא מתכוון להמשיך להופיע כי אוהב כל יהודי.

יצוין כי ליפא שמעלצר אינו הזמר החסידי היחיד שהופיע בפני חיילי צה"ל בחודשיים האחרונים. היו נוספים מוכרים מפורסמים וגם כאלה שמופיעים לרוב באירועים יוקרתיים וגדולים של חסידות סאטמאר, אולם כדי לא לפגוע בפרנסתם לא נמנה את שמותם.

ליפא שמעלצר חסידות סאטמר חיילים מלחמת חרבות ברזל חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד