י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"קורא לתקצב הפעילות"

אדלשטיין בוועדת חו"ב: "ישנו פער משמעותי בהסברה"

ועדת החוץ וביטחון קיימה דיון בהשתתפות שר החוץ אלי כהן ודנה בלגיטימציה הישראלית בזירה הבילאומית. אדלשטיין וכהן: "המשך התמיכה הבין לאומית היא כלי להשגת יעדי המלחמה: חיסול החמאס והחזרת כל החטופים"

ח"כ יולי אדלשטיין נואם בכנסת
ח"כ יולי אדלשטיין נואם בכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, קיימה היום (שני) דיון וקיבלה סקירה נרחבת מפי שר החוץ, אלי כהן על הלגיטימציה הישראלית בזירה הבילאומית.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין אמר: "אני מודה לשר החוץ על סקירה מקיפה ונרחבת אודות פעילות משרד החוץ בתקופת הלחימה. ברור לכל כי ישנו פער משמעותי בהסברה, ואני קורא מכאן לתקצב את פעילות ההסברה של מדינת ישראל".

אדלשטיין הוסיף: "הנושא חשוב מאין כמוהו, ומעבר לפעילות הצבאית והדיפלומטית - דעת הקהל בעולם שווה לנו לגיטימציה שמתרגמת לזמן לחימה משמעותי."

שר החוץ אלי כהן אמר: "משרד החוץ כולו מגוייס למלחמה. הדיפלומטים הישראלים ברחבי העולם פועלים מסביב לשעון על מנת להרחיב את התמיכה הבינ"ל ומרחב הלגיטימציה של מדינת ישראל וצהל על מנת שנוכל להשלים את יעדי המלחמה: חיסול שלטון החמאס בעזה ושיחרור כל החטופים.
למעלה מ-60 ביקורים של ראשי מדינות, שרי חוץ, חברי קונגרס ומושלים להגיעו לארץ בשבועות האחרונים, רכבת אווירית של תמיכה חסרת תקדים.
אנשי המשרד קיימו למעלה מ-7500 ראיונות והתכנים שהעלינו לרשתות החברתיות הגיעו ליותר מ-2.3 מיליארד צפיות ברחבי העולם".

מלחמת חרבות ברזל אלי כהן יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}