כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
מקווה אפ

מהפכה של טהרה: עולם ההייטק הגיע גם למקוואות

אפליקצייה חדשה מחוללת מהפכה בתחום מקוואות הטהרה לנשים ומאפשרת לראשונה להזמין תור לטבילה ולשלם מראש, במקום לעמוד בתור למשך זמן רב

מהפכה של טהרה: עולם ההייטק הגיע גם למקוואות
מקווה טהרה. אילוסטרציה צילום: יח"צ

נעם, בת 27 ממושב נצר חזני, מספרת כי לאחר ששמעה חוויות ממספר מקורות, הבינה כי יש צורך למצוא פתרון בנושא המקוואות. היא פנתה לאחיה, שבבעלותו חברת תוכנה, ויחד הם הקימו בשנה האחרונה פלטפורמה אשר באה לסייע ולהביא את הקדמה הטכנולוגית גם למקוואות הנשים. המערכת מספקת אפליקציה בשם 'מקווה אפ' בה ניתן בקלות להזמין תור, לשלם למקווה, לקבל מידע עדכני, ואף לפנות למקווה באמצעות צ'אט ישיר. הפלטפורמה מספקת גם אפליקציית ניהול לבלניות ומערכת למועצה הדתית/עירייה. האפליקציה כמובן מאובטחת ודיסקרטית לחלוטין.


אפליקציית 'מקווה אפ'

"לכל מקווה יש את ההתנהלות הפרטנית שלו, אבל המשותף בין כולם הוא שקיים קושי. המצב הזה הוביל אותנו לחשוב שהאפשרות לקבוע תור און-ליין היא שירות נחוץ, חשוב והכרחי. מעבר לכך אנו נמצאים כיום בדור המסכים, הכל נעשה דרך האינטרנט. אנו מזמינים תור לרופא דרך האינטרנט ולא מגיעים לקופת חולים וממתינים שלוש שעות עד שיגיע התור שלנו".

"כשנכנסים לאתר ניתן ללחוץ על מקווה בעיר ובשכונה בה אני מתגוררת. אני רואה את הנתונים של המקווה, שמעודכנים להיום ויש לי אפשרות להתכתב עם מנהלת המקווה, ולראות הודעות נחוצות, למשל אם בעיה כלשהי שבגינה המקווה ייפתח לזמן קצר יותר. אני לא צריכה שיתקשרו אלי בשביל כך או ימצאו דרך להודיע. יש תקשורת נגישה וזמינה מעבר לקביעת התור – יום ושעה. אני רואה את כל השעות שמקווה פתוח ואת התורים הפנויים. הבלנית מצידה רואה כמה מגיעות אליה, היא יכולה להיערך בהתאם". 


התגובות על האפליקציה מדהימות: הן בשל היכולת להזמין תור ולשלם בקלות, לקבל מידע עדכני על המקווה, לשנות תור וכל מה שנשים צריכות – שירותים בסיסיים למדי שעד היום היה מסובך לקבל - והן בשל כך שניתן לראות את רשימת המקוואות שנמצאת ברדיוס הקרוב אלי ולבחור תור קרוב. 

כך גם אצל הבלניות – נשים שעובדות קשה מאוד ולרוב יש להן עבודה נוספת – פתאום העבודה פשוטה ונוחה יותר. הן לא עסוקות בלענות לטלפונים כל היום ומצליחות לנהל את המקוואות בקלות ובנוחות כיאה לשנת 2023.

להתרשמות לחצו כאן>>> 

מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}