כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024

השתתפות שיא בשעשועון 'ביד הלשון' של בזק

אלפי מתקשרים מידי שבוע לצד המשתתפים מאולפן רדיו קול חי ואלפים נוספים צופים בשידור החי ומשתתפים בערוצים השונים של השעשועון

השתתפות שיא בשעשועון 'ביד הלשון' של בזק

מתחזקים ב'יד הלשון'. נתוני ההשתתפות מרשימים במיוחד בשעשועון ביד הלשון, התקבלו בסיפוק רב בחברת בזק יוזמת החידון שגם השנה, מקיימת פעילות שמטרתה חיזוק נושא שמירת הלשון, תוך חיבור למישור הערכי.

כזכור, השעשועון השנה נערך בשיתוף רדיו קול חי, רשת קו עיתונות דתית ואתר בחדרי חרדים ומאפשר השתתפות טלפונית מהבית או בשידור חי מאולפן רדיו קול חי.

מהנתונים שבידי חברת בזק עולה כי מידי שבוע מתקשרים למעלה מאלף מאזינים על מנת להשתתף בחידון מהבית, לצד עשרת המתמודדים שנמצאים באולפן בכל פרק. הנתונים מראים, כי לצד המתמודדים נחשפו מאות אלפים לפעילות בשלל הערוצים הכוללים צפיה בשידור חי, בפרקים המוקלטים ובתשבצים המתפרסמים ברשת עיתוני קו עיתונות דתית.

למערכת התכנית ברדיו קול חי הגיעו עדויות של מאזינים רבים שסיפרו שקבעו בקרב המשפחה והחברים ללמוד בסעודות שבת או בזמן הפנוי הלכות מספר החפץ חיים הן במטרה להעפיל לתוכנית, והן כחלק מההכנה לתוכנית בקרב אלו שהעפילו אליה. גם מאזינים בקרב תלמידי ישיבות סיפרו על כך שבישיבות רבות בחורים מאזינים לשידור התכנית ביום חמישי בשעה 21:00, ו"מתפלפלים" בינם לבין עצמם על השאלות והתשובות.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "בזק שמה לה למטרה לשמר ולקדם את התקשורת הכשרה והנקייה, זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו באהדה רבה בקרב הציבור החרדי והוכתרו כהצלחה כבירה. בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה אנו שמחים לקיים פעילות לקידום שמירת הלשון".
בזק שמירת הלשון חידון שעשועון מנחם טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}