י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אכזבה מנסראללה

חמאס "מצפה ליותר" מעורבות חיזבאללה במלחמה

‏בכיר חמאס, אמר שהארגון ציפה להתערבות ברורה יותר מצד חיזבאללה. הוא קרא לבעלות הברית האזוריות לפעול יותר: "חיזבאללה אכן פועל נגד הכיבוש, אך חמאס צריך ומצפה ליותר כדי לעצור את התקיפות הישראליות בעזה"

חמאס "מצפה ליותר" מעורבות חיזבאללה במלחמה
פעילי חיזבאללה בגבול צילום: רשתות ערביות

בכיר בחמאס אמר לסוכנות הידיעות AP כי ארגון הטרור ציפה להתערבות חזקה יותר מצד חיזבאללה במלחמתו עם ישראל. ‏בכיר בחמאס, ר'אזי חמד, קרא לבעלות הברית האזוריות לפעול יותר: "חיזבאללה אכן פועל נגד הכיבוש, אך חמאס צריך ומצפה ליותר כדי לעצור את התקיפות הישראליות בעזה".

ר'אזי חמד, חבר הלשכה המדינית של חמאס, אמר כי "אנחנו צריכים יותר" מבעלי ברית, כולל חיזבאללה בלבנון שנתמך על ידי איראן. "חיזבאללה פועל כעת נגד הכיבוש", אמר חמד במשרדי חמאס בביירות. "אנחנו מעריכים את זה. אבל אנחנו צריכים יותר כדי לעצור את התוקפנות על עזה... אנחנו מצפים ליותר".

אנליסטים סבורים כי בחיזבאללה ובאיראן מעדיפים להימנע מהתרחבות הסכסוך בין ישראל לחמאס למלחמה אזורית. התומכת העיקרית של ישראל, ארצות הברית, הזהירה את איראן וחיזבאללה שלא להתערב.

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נפגש ביום רביעי בביירות עם בכיר חמאס סאלח אל-ערורי ועם זיאד נח'אלה מארגון הג'יהאד האסלאמי. זו הייתה הפגישה הראשונה שדווחה בפומבי מאז תחילת המלחמה.

 

חמאס עזה חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}