כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024

אלי ישי קיבל הצעה להצטרף לליכוד, וסירב

פרישתו הצפויה של אלי ישי מכה גלים בימין: מפלגת השלטון שיגרה הצעה לישי - הצטרף לליכוד תמורת שריון • בסביבתו של ישי אישרו את ההצעה, אך נכון לבוקר הזה - ישי סירב • אלי ישי נחשב לידידו של נתניהו, שרשאי לשבץ 2 מועמדים במקום ריאלי; ערכו של ישי לליכוד - שלושה מנדטים • יו"ר המטה החרדי בליכוד: "רעיון טוב ונכון, ישי מוערך בליכוד"

נתניהו וישי, הילכו יחדיו? פלאש90
נתניהו וישי, הילכו יחדיו? פלאש90

בצל פרישתו הצפויה של ח"כ אלי ישי מתנועת ש"ס, מתברר כי בימים האחרונים קיבל ישי הצעה מגורם בכיר בתנועת הליכוד לקבל שריון במפלגה. מקורבי ישי אישרו את הדיווח, ואמרו כי נכון לעכשיו ישי סירב להצעה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים קיבל יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי הצעה מכובדת מגורם בכיר בליכוד שביקש מישי שיצטרף לליכוד בתמורה לשריון ברשימה לכנסת ה-20.

ישי נחשב לסממן ימני שיכול לגרוף לפחות שלושה מנדטים, כך על פי סקרים פנימיים בליכוד. יש לציין כי בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו אפשרות לשריין שני מקומות ריאליים ברשימה, זאת לאחר שמרכז הליכוד אישר כך בשבוע שעבר. ישי נחשב למקורבו של נתניהו, ועד לימים אלו השניים נפגשים לעיתים קרובות ושומרים על קשר רציף.

מקורב לישי אישר את הדיווח, ואמר ל"בחדרי חרדים" שנכון לעכשיו ישי דחה את ההצעה מהליכוד.

יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, סירב לאשר או להכחיש את הדיווח עצמו אך אמר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר רעיון טוב ונכון. מעבר לערך האלקטורלי המשמעותי, ח"כ אלי ישי הוכיח עשיה לאומית ארוכת שנים והוא דמות מוכרת ומוערכת בתנועת הליכוד בכלל ובמטה החרדי בליכוד בפרט. אנחנו נשמח מאוד לראות את ח"כ ישי במקום מכובד ברשימת הליכוד לכנסת".
ישי נתניהו ליכוד דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד