י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רוצחים כמו החמאס

בכירי הרש"פ במסרי תמיכה בטבח: "אינשאללה בגדה המערבית"

מחלקת המחקר בתנועת רגבים מפרסמת היום סרטון הסוקר אמירות תמיכה של בכירי הרשות הפלסטינית במתקפת הטרור בעוטף עזה "חייבים להפנים, רש"פ = חמאס"

בכירי הרש"פ במסרי תמיכה בטבח: "אינשאללה בגדה המערבית"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

על רקע ההצעה להעניק את השליטה בעזה לרשות הפלסטינית ביום שלאחר המלחמה, מחלקת המחקר בתנועת רגבים מפרסמת סרטון נוסף עם מדגם של שישה ציטוטי בכירים ברשות הפלסטינית ובפת"ח. מתוך אינספור אמירות המתפרסמות בימים אלו בערוץ הרשמי של הרש"פ וברשתות החברתיות, נדגמו מספר ציטוטים המבהירים את רוח הנהגת ערביי יהודה ושומרון: המתקפה הרצחנית היא בגדר הגשמת חלום, יחד עם קריאה להמשך נחוש של המתקפה.

בכירי הרש\"פ במסרי תמיכה בטבח
הסרטון כולל ציטוטים של ע'סאן דראע'מה, איאד ג'ראד שאמר "אחינו בעזה הם מקור לגאווה וכבוד" ועבאס זכי בכירים בפת"ח וכן מחמוד אל – הבאש בכיר ברש"פ וציטוטים מתוך ערוץ הטלוויזיה של הרשות, שלא מפסיק לרגע בתעמולה נגד ישראל והסתה לרצח יהודים. אמירות אלו מצטרפות להנחיות משרד ההקדשים וענייני דת ברשות הפלסטינית שפורסמו בסוף השבוע האחרון, לתמיכה ברורה במתקפה הרצחנית בדרשות יום שישי במסגדים ומספקות תמונה ברורה להלך הרוח בהנהגה הפלסטינית, המייצגת את האווירה ברחוב.

"הרשתות החברתיות מלאות בדברי שבח והלל למבצעי הטבח, כולל מצד דמויות בכירות וגורמי מפתח ברשות הפלסטינית", אומרת תמר סיקוראל, דוברת תנועת רגבים. "למרות שהקונספציה הביטחונית התפוצצה בפרצוף לאזרחי מדינת ישראל ולעם היהודי כולו, יש עדיין כאלו שמנסים להחיות אותה בכח. האמירות בסרטון מצד בכירי הרש"פ מוכיחות: הרש"פ אינה שונה מהחמאס במאום, וחותרת לאותן מטרות בדיוק של חיסול העם היהודי. אלו שחוגגים שריפת בתים על יושביהם, מעשי אונס, חטיפה ורצח מחרידים, ביתור נשים ותינוקות והחרבת יישובים פורחים –ורואים בכך "הגשמת חלום", "מראות נצחון" ו"שמחה כבירה"".

"האמירות האלו צריכות להגיע לכל מי שעדיין משתוקק לטמון את ראשו בחול ולשגות באשליות על "הבחורים הטובים" של אבו מאזן. הרשות הפלסטינית שווה חמאס ודאע"ש".

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}