י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בן יחיד

אכזריות חמאסית: חטוף בן 9 מציין היום יום הולדת בשבי חמאס

אוהד מונדר מציין היום יום הולדת 9, כשגם הוא, אמו, סבו וסבתו - חטופים. עיריית כפר סבא ותושבי העיר, התגייסו למען המשפחה ותלו בלונים צהובים ברחבי העיר, לכבוד יום הולדתו

אכזריות חמאסית: חטוף בן 9 מציין היום יום הולדת בשבי חמאס
אוהד בן 9 בשבי חמאס צילום: באדיבות המשפחה

אוהד מונדר זכרי מכפר סבא מציין היום את יום הולדתו ה-9 בשבי החמאס. אוהד הוא בן יחיד לקרן (תושבת העיר) ונכד יחיד לסבא ולסבתא שלו, רותי ואברהם מונדר.

אוהד, תלמיד כיתה ד' בבית הספר הדמוקרטי בכפר סבא, חובב ספורט מושבע, משחק טניס, כדורגל ושחמט ואלוף בקובייה ההונגרית.

הוא ואמו, סבו וסבתו נחטפו על ידי מחבלי החמאס בעת שאוהד ואמו ביקרו אצל הסבא והסבתא בקיבוץ ניר עוז.

לכבוד יום הולדתו, עיריית כפר סבא, בהנחיית ראש העיר רפי סער, תלתה בלונים צהובים לכבוד יום הולדתו ולחזרתו המהירה של אוהד, של משפחות ושל וכל החטופים והנעדרים, וקראה לכל תושבי העיר לתלות בלונים צהובים - שנענו לבקשה, התגייסו ותלו בלונים צהובים רבים במרפסות הבתים.

בלונים צהובים ברחבי כפר סבא, לציון יום הולדתו של אוהד: צילום עיריית כפר סבא

222 אזרחים ישראלים עדיין נמצאים בשבי חמאס. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים דורש שחרור של כלל החטופים והנעדרים וביניהם גם תינוקות, ילדים, קשישים, נשים וחולים שהחזקתם מהווה פשע נגד האנושות.

מירב רביב, בת דודה של ההורים של אהוד: "אוהד וקרן נסעו לבקר את סבא וסבתא בניר עוז ונחטפו לעזה. ביקשנו מכולם בארץ ובעולם לתלות היום בלונים לציון האירוע - לא ניתפס שילד בן 9 נמצא בשבי החמאס! אנחנו כולנו מאוד נרגשים מהמחווה של העירייה ומקווים שאוהד יחזור ללימודים בכיתה ד׳ בביה"ס הדמוקרטי, ולכל החוגים שהוא אוהב ללכת".

רה"ע כפר סבא, רפי סער: "העיר כפר סבא כולה מאחורי משפחת מונדר. כולי תקווה שאת יום הולדת 10, יחגוג אוהד עם משפחתו כאן בעיר, עם משפחתו וחבריו. אנחנו מתפללים להחזרתם של כלל החטופים והנעדרים בשבי חמאס. נמשיך לעמוד לצד המשפחה ולצד כל משפחות החטופים, הנרצחים והחללים בעירנו וללוותם בשעותיהם הקשות".

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}